Øresus! :(

junibebi89

Gift med forumet
Det har jeg hatt nå helt siden jeg ble gravid og det føles ut som jeg lever i en boble pga av det:$. Flere som har opplevd det? Lyden har jeg konstant hver dag, hele døgnet. Kjenner den mest når jeg skal sove. Lyden er som å høre på et brus fra en konkylie. Noen ganger varierer det litt i styrke på den ene eller den andre siden. Og når jeg har lagt meg til å sove den siste uka hører jeg pipe lyder på ve øret. Føler meg helt koko..

Jeg hadde et par dager rundt uke 14 med konstant klang i øret - en helt annen lyd enn den vanlige piiiiipelyden som kan dukke opp av og til. Ellers er det en suselyd der også, men den er liksom så lav at jeg hører den ikke uten å høre etter/når jeg er på helt stille steder. Den ringelyden kom i veien for alminnelig hørsel liksom. Kjempeplagsomt.

Jeg hadde et par dager rundt uke 14 med konstant klang i øret - en helt annen lyd enn den vanlige piiiiipelyden som kan dukke opp av og til. Ellers er det en suselyd der også, men den er liksom så lav at jeg hører den ikke uten å høre etter/når jeg er på helt stille steder. Den ringelyden kom i veien for alminnelig hørsel liksom. Kjempeplagsomt.

Enig.. byner å bli gæren av den.. merker du den godt også når du legger deg? :(. Og føles ut som dette er grunnlaget for all hodepinen jeg har hele tiden..

Fant en god artikkel om noen flere vil sjekke ut mer:
eller søk på pregnant tinnitus :)

Enig.. byner å bli gæren av den.. merker du den godt også når du legger deg? :(. Og føles ut som dette er grunnlaget for all hodepinen jeg har hele tiden..
Ja, for da blir det jo stille. Men den klangen/ringelyden jeg hadde noen dager har jeg gudskjelov ikke hørt noe mer til. Den var masete gitt.

Back
Topp