Ørebetennelseb- What to do!?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Legen? Eller venter man på at det skal gå over av seg selv? Husker noe om at kroppen jobber blablabla. :p
 
Du eller baby?

Hvis det sprekker må du gå, for da kan man få arr på trommehinna. Ellers behandle med nesedråper og paracet. :)
 
Haha. Øye ja. Da ville jeg sett det Ann. Hvis det er bhg jenta så kan hun ikke i bhg så da er det å behandle. ;)
 
ØYE. ØØØØYEBETENNELSE. På baby. Asså. :confused::oops::rolleyes:


Begynner du med det der igjen.... hehehehe...

Her hadde både jeg og Mia det. Men det gikk over av seg selv. Men HS sa at man skulle reise til legen da det ikke går over av seg selv...
 
Jeg har erfaring med at det går over. Noen sier man bør inn å behandle uansett. Ring legekontoret og hør hva de sier? :)
 
Begynner du med det der igjen.... hehehehe...

Her hadde både jeg og Mia det. Men det gikk over av seg selv. Men HS sa at man skulle reise til legen da det ikke går over av seg selv...

Forbanna telefon. Er det godt nok grunnlag til å bestille ny?????:p:p
 
Vi måtte ha øyedråper til Johannes,prøvde et par dager å rense OFTE med lunket vann,men funka ikke.. Kan du ikke prøve å sprute litt mm i øyet også?
 
Vi måtte ha øyedråper til Johannes,prøvde et par dager å rense OFTE med lunket vann,men funka ikke.. Kan du ikke prøve å sprute litt mm i øyet også?

Jo kom plutselig på at det gikk ant når jeg prøvde å amme så spruta ho full av melk. :p
 
Prøv å skrive øyekatarr ;-) Det kan hende telefonen din liker det bedre ;-)
 
Back
Topp