Ørebetennelse

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Når man har ørebetennelse.. er det da også normalt å få vondt i tennene? Rundt jekslene oppe..

Det er ofte vanlig å ikke helt kjenne om det er ørene, tennene eller halsen man har vondt i ja. Jeg hadde ørebetennelse en gang i måneden da jeg var liten. husker at det helt klarrt begynte i årene, men etterhvert hadde man vondt i hele regionen.

Ja, jeg har fått ørebetennelse.. og det gjør så fryktelig vondt i tennene også.. så håper det er en sammenheng[;)]

Jeg får ofte vondt i tennene når jeg har en infeksjon i kroppen. Så kan godt tenke meg at det kan dukke opp med ørebetennelse også ja....

ORIGINAL: Fridasinmamma

Ja, jeg har fått ørebetennelse.. og det gjør så fryktelig vondt i tennene også.. så håper det er en sammenheng[;)]

Ikke usannsynlig. vondt i ørene er den vondeste betennelsen synes jeg! Stakkars deg[:(]

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: Fridasinmamma

Ikke usannsynlig. vondt i ørene er den vondeste betennelsen synes jeg! Stakkars deg[:(]

Ja, det var sinnsykt vondt i 2 dager.. men fikk medisiner med èn gang, så det har avtatt litt nå[:)] Samt at jeg fikk sterke smertestillende

Enten det, eller så kan det være du har fått en bihulebetennelse på toppen av det hele kanskje? Det får ihvertfall jeg sinnsykt vondt i tennene av...

Back
Topp