Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De gir helst ikke behandlingLegevakten mente vi kunne se det ann siden han ikke har hatt eller har feber.
Får vel ta ny kontakt hvis det fortsetter å væske.
Noen som har erfaring med ørebetennelse hos så små uten behandling?
Spør om å få øredråper kanskje? Terra-cortril.
Når barna blir store nok til å få mandlene fjernet, er det noe dere kan vurdere å gjøre.
Snakker av erfaring med meg selv! Begynte å slite med øret når jeg var 3mnd gammel, og det fortsatte med 3-4 ganger i året til jeg endelig fikk fjernet mandlene for 5 år siden! Aldri vært syk siden Men uheldigvis fått nedsatt hørsel pga så mye trøbbel med øre og hals
De gir helst ikke behandling
Storebroren har fjernet polypper og skal fjerne mandler, så ser ut som det blir samme med han minste om det fortsetter sånn, arvelig belastet stakkar små
De gir helst ikke behandling
Ok, leste bare en plass at barn under 1 år burde få behandling, men er vel sikkert fordi han ikke har hatt eller har feber
Ikke hvis CRP ikke er høy nok og er på vei nedover, fikk vi beskjed om. Men hun var 11 mnd. og 3 uker da.
Uffameien...
Ja like greit å få det unnagjort tidlig, har aldri hatt så vondt noengang når jeg fjerna i voksen alder
Kan hende det ja, vet hvertfall de har bitt yr strengere på det med medisin og bra er detOk, leste bare en plass at barn under 1 år burde få behandling, men er vel sikkert fordi han ikke har hatt eller har feber
Det kan være CRP var også såpass lav at de mente at hun var på vei til å bli bedre og da ville de at kroppen skulle ordne opp selv. Men de tar vel en individuell vurdering som med alt annet.
Kan hende det ja, vet hvertfall de har bitt yr strengere på det med medisin og bra er det