Ørebetennelse

Karolili

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Dobbelsidig sådan! Herlighet. Jeg får jo alt på en gang nå. Skulle gjort mye for litt antibiotika nå!
 
Huff, det er så fælt!

Knyt et skjerf stramt rundt hodet og ørene, det pleier å hjelpe litt :)

Og få antibiotika i morgen :)
 
Kan man ikke få noe antibiotika når man er gravid??

Uansett, så er ørebetennelse noe herk! Men om trommehinna går, så blir det i hvertfall bedre...

Goooood bedring!!
 
Men jeg tror ikke jeg får antibiotika. Ble tatt av den jeg gikk på for huden da jeg ble gravid. Og da jeg var hos legen på fredag sa han at gravide ikke skulle ha antibiotika.
 
Trommehinnene mine har gått så mange ganger at jeg egentlig håper de ikke gjør det. Er bare arrvev igjen inni der. Men AUAU!
 
Du er jammen meg uheldig:-( er grusomt å ha så vondt å ikke kunne gjøre noe!! Jeg tåler ikke smerte i det hele tatt, blir sur og gretten og syns så syns på meg selv. (Som en mann:)) Masse god bedring!!
 
Huff, så uheldig du skulle være da. Masse god bedring. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ene trommehinna sprakk nok i natt, så smerten har avtatt. Og da trenger jeg ikke antibiotika for ørene. Men jeg har jo en bakteriell infeksjon i kroppen forøvrig som ikke slipper taket. Sitter på venterommet hos legen nå. Egentlig svangerskapskontroll, men nå er det mye jeg må ta opp. Gruer meg veldig til å be om sykemelding. Ut uka er greit siden jeg er såpass fysisk syk nå, men ut neste uke også synes jeg er ubehagelig :/
 
Uff :( Mye fælt som skjer med deg for tiden. Synes virkelig synd på deg altså.. Bra du fikk sykemelding, skulle jo bare mangle. Håper du føler deg litt bedre snart. Ta vare på deg selv og unn deg alt du har lyst på :)
 
Takk, det skal jeg gjøre! Dette er liksom bare toppen av isberget når det gjelder alt som har skjedd det siste året. Jeg blir helt matt når jeg ramser opp for meg selv.
 
Så bra at det ikke var noe problem med sykemelding. Er så greit når de skjønner! Masse god bedring til deg:)
 
Off... Masse god bedring!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Back
Topp