Ørebetennelse..

Des09&Des12

Forelsket i forumet
Hva hjelper i mot det? Har vært våken siden kl 05.00 å klarer ikke å sove får det er så vondt [:(] Å i tillegg har jeg jo ingen tabletter mot smerten.. Utenom jentungen sine stikkpiller ( Måtte ty til det til slutt )[:(]

Å det er hardt å være alene med ei aktiv jente når en har hatt rimelig lite søvn [:(]

Ha hevet hodeende på senga
noen sier at å ha lunket olje i øret hjelper
noen sier det hjelper å ha bomul eller hvitløk på øret hjelper
ellers smertestilende, hvis en går mer en 4-5 dager bør en få legen til å se på det,siden en kan få kronisk ørebetenelse hvis en går for lenge(det var beskjeden jeg fikk hos legen da jeg oppsøkte legen sist)
nesepray
holde seg for nesa og holde munnen lukket og blåse et par ganger om dagen

pass på å bruke nesespay e.l for å holde luftveiene åpne.. det minsker trykket.

ORIGINAL: bondekone

ellers smertestilende, hvis en går mer en 4-5 dager bør en få legen til å se på det,siden en kan få kronisk ørebetenelse hvis en går for lenge(det var beskjeden jeg fikk hos legen da jeg oppsøkte legen sist)
nesepray

Har kronisk ørebetennelse.. Men, så gav det seg.. Men, kom tilbake når vesla ble født [&o] [:(]

ORIGINAL: Frøken navnløs

ORIGINAL: bondekone

nesepray

Har kronisk ørebetennelse.. Men, så gav det seg.. Men, kom tilbake når vesla ble født [&o] [:(]
au
da hadde jeg snakket litt med legen å hørt hva de mente for noe,evt fått time hos øre,nese og hals

Back
Topp