Ørebarn...

• Trådstarter Trådstarter *
  • Opprettet Opprettet

*

Gift med forumet
Jaja. Da er Helene antageligvis et ørebarn også. Storebror fikk satt inn dren for ett år siden. Var på kontroll med han nå i dag og alt var bra med han. Men lillesnuppa driver å drar seg så fælt i det ene øret. Hun har jo kloremerker og alt! [&:] Har tenkt at det kankje bare er en greie hun gjør når hun er trøtt men spurte øredoktoren om han kunne ta en titt siden vi var der. Og der er det jammen mellomøre betennelse på begge ørene. [:(] Det skal vistnok ikkr gjøre vondt men det er jo ubehagelig og forklarer jo hvorfor vi sliter litt med å få henne til å sove gjennom hele natta. Det kan nemlig komme noen smertestikk når men ligger lenge. Og hun våkner jo med et skrik et par ganger på nettene. [:o] Hun skal ikke på noe antibiotika eller noe slikt enda men skal inn på kontroll om et par måneder så håper vi at det har gått seg til selv. Stakkars. Så ubehagelig å ha væske i øret hele tiden da.
Skjønner ikke hvor dette kommer fra altså. Legen sa at dette ofte er arvelig men verken jeg eller mannen har hatt noe slikt. Blablabla.... Det ble langt dette her! [8D]

Det er IKKE noe gøy. Jeg var et ørebarn, samme med 3 av mine søsken. Husker enda hvor vondt der var til tider. Hadde hals og ørebetennelse konstant! Trommehinnen gikk det hull på ca annenhver mnd. Siste gang er bare 2 mndr siden.
Datteren min er et øre-nese-hals barn, men har sluppet unna dren så langt. Men vi venter på at mandlene skal fjernes.
De tror også at simon er et ørebarn. Han har hatt 2 ørebetennelser, og trommehinnen sprakk når han var 7 uker.

Håper den lille får fred, og slipper å ha mye plager.
god klem!

Huff da... Ikke noe moro sånt da Krysser fingrene for at det går seg til fort!! også var det vel greit å få vite hvorfor hun plutselig skriker om natta å kanskje...[8|]

Off da, ikke noe gøy det... Har selv en med ørebetennelse her, hatt en 5-dagers-kur med penicilin, men er satt på en ny 10-dagers kur nå.. Kjenner igjen det med å våkne om natta med et VRÆL...

Huff ørebetennelse er så voooondt. Hadde det mye selv som lita. Med dren og alt. Grøss og gru sier jeg bare!

Krysser fingra for at hun slipper dren og at det går fort over.

Back
Topp