Ønsket om ett barn <3

Så var man hjemme etter uttaket, og 3 fine egg :joyful:
Måtte sef bli liggende i 4 timer før hjem reise pga jeg ble så dårlig :hungover: :wacky:

Men men.. få håpe at våres gull egg blir til den mest fantastiske julegaven våres :dummy1:
Og i mellomtiden få jg vente i all spenning til i morgen kl 13-13.30 til de ringer til meg og at det blir innsett onsdag :joyful::smiley-angelic001
 
Gratulerer med vel gjennomført uttak[emoji5]
Dumt du ble så dårlig, men godt du er hjemme igjen! Håper det er gullegget som er hentet ut[emoji173]️
 
Få kjøre samboer på jobb, så få jeg sitte hjemme og vente i all spenning på at klokken skal gå .. og håper at gullegget er klart til og settes inn, så kan jeg ruge på det mest fantastiske gullegget i 9 mnd :smiley-angelic001

Kan ikke gjøre annet enn og håpe på det, så få vi ta det som kommer :bookworm::rolleyes:
:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Fikk mld i 11 tid i dag om at jeg hadde fått time på sykehuset kl 11 i morgen , blir jo litt nervøs når de sier de skal ringe ca kl 13..
også får jeg time i stedet?
Vet ikke om jeg skal ta det som ett positivt tegn ? :joyful:
Eller er det negativt? :(

Huff den derre ventingen asså gjør meg galen :confused::p:D:wacky:
 
Rart om de hadde bedt deg komme på en time om det ikke er noe å sette inn?[emoji848] ring og spør, så slipper du å lure!

På St.Olavs får vi kun beskjed dersom det ikke er noen befruktning! Så null telefon=positivt! Men vi får timen for innsett på uttaksdagen da[emoji5]
 
Rart om de hadde bedt deg komme på en time om det ikke er noe å sette inn?[emoji848] ring og spør, så slipper du å lure!

På St.Olavs får vi kun beskjed dersom det ikke er noen befruktning! Så null telefon=positivt! Men vi får timen for innsett på uttaksdagen da[emoji5]
Joda de ringte kl 13 :p
Og de skal sette inn det eller de befruktede eggene i morgen kl 11 :D
 
Er og spent på om de sier ja til og sette inn begge eggene [emoji1]
 
Så var innsett dagen her :eek:
Så mange sommerfugler i min mage :wacky::D

Så er jeg spent på om vi får lov og sette inn begge 2 eggene:woot:

Men ja kommer igjen med enda en oppdatering når jeg er ferdig med innsett :p
 
Så var egget satt inn og det føles faktisk fantastisk :D

Så håper jeg at det klamrer seg fast i 9 mnd :smiley-angelic001:joyful:
Og test/ blodprøve den 20 ..
 
:) Ønske deg masse lykke til som ruger .... :)

Takk, vet ikle hvorfor for det er jo så alt for tidlig og glede seg så mye [emoji2] vet jo det.

Men det føles faktisk veldig fint no [emoji173]️
 
Gratulerer[emoji5]

Nå er du PUPO!![emoji173]️ Pregnant Until Proven Otherwise [emoji16][emoji16]
 
Så var det bare og vente i 14 dager på og ta en blodprøve for og se om den viser positivt eller Gravid :Heartred
 
Lykke til med skrulleukene som jeg kaller dem.. Håper de fyker forbi og du får en positiv test den 20! :D
 
Så var det bare og vente i 14 dager på og ta en blodprøve for og se om den viser positivt eller Gravid :Heartred

Det er laange uker[emoji12][emoji12] klarer du å holde deg til testdato?[emoji5]
 
Back
Topp