Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Hurra for at alt er bra med den lille i magen :Heartred

Godt vi er to som føler vi har blitt litt kjent her inne på forumet, og ikke bare jeg som er gal!

Vesla har faktisk ikke blitt så mobil enda, men kjenner jeg gleder meg litt til hun blir det - da orker hun nok å underholde seg selv litt mer. Jeg blir rene entertaineren her, synger og sier regler og hopper og danser og løfter hit og dit hele tida:hilarious: Men altså: gled deg, det er så koselig! :Heartred Og nyt den alenetida du har nå:rolleyes:

Gleder meg allerede til din neste ultralyd, det er jo så spennende og gøy! :Heartred
 
8+4(9+0 ifølge gynekologen)
Jeg syns det har vært litt vanskelig å oppdatere om graviditeten i dagboka, fordi jeg kjenner veldig på at vi nærmer oss tiden der det gikk galt sist...
Føler meg jo gravid, er trøtt, trøtt, trøtt og ganske mye kvalm :wacky:
Har en lang liste med mat jeg ikke engang vurderer å spise, som for eksempel kjøttdeig, lammekjøtt, alt kokt kjøtt, det meste av pålegg utenom leverpostei og Løvtynn kylling pålegg :hilarious: Går en del i nudler, toast og speltlomer med leverpostei... Prøver å få i meg noe frukt og grønt hver dag. Har mest lyst på kiwi for tiden:p
Ble sykemeldt i to uker i går, og håper jeg kan jobbe litt gradert etter det, men akkurat nå er det ikke mulig for meg å stå og løpe rundt på jobb i den formen jeg er i :meh:
Har som mål å gå en liten tur hver dag, går til vanlig minst 10 000 skritt bare på jobb, så må prøve å holde meg litt i aktivitet så jeg ikke blir diger :bag:
Vi venter med neste TUL til vi har bikket uke 11 tenker jeg, vil helst være litt over da vi mista sist, som var mellom 10 og 10 +5...nå må bare ukene gå, så vi kommer oss over 12 uker :smiley-angelic001
 
9+4 (10+0 ifølge gynekologen)
I dag har jeg vært på samtale med jordmor fra bedriftshelsetjenesten og sjefen min. Det var en veldig fin samtale egentlig :)
Var fint å ha jordmor som kunne forklare mine mannlige, barnløse sjefer hva en graviditet innebærer :p
Jeg er 100% sykemeldt til og med mandag, og da skal jeg til legen, så vi ble enige om at jeg skal foreslå 70% sykemelding. Jeg får frihet til å komme og gå litt som det passer de første ukene, også tar vi det etterhvert :) Håper jeg klarer å jobbe nå fremover :happy:

Vi har bestilt neste TUL neste mandag, 19.10, så nå er det bare å vente o_O kvalmen går opp og ned, i dag har jeg vært litt shabby :meh:
Fikk endelig spist en croissant med ost og skinke, har hatt syykt lyst på det siden søndag :hilarious:
Håper alle har en fin uke :happy:
 
Så godt å høre at samtalen gikk så bra :) Fint at du muligens kommer deg litt på jobb, men husk at det er lov å ombestemme seg underveis om formen virkelig ikke holder :)

mange klemmer
 
Det høres så lurt ut det trekantmøte der, kunne sp ønske det var slikt tiøbud her i kommunen, Jordmor yar forsøkt å kjempe for det uten hell, men de har i nabokommunen da:meh:
Høres ut som en fin orsning soik at du kan prøve deg litt frem ang. Jobb da! Håper det funker fint for deg, men kjenn etter på kroppen hva som er ok for deg!!:happy:

Spennende med tul snart!:D
 
Så godt å høre at samtalen gikk så bra :) Fint at du muligens kommer deg litt på jobb, men husk at det er lov å ombestemme seg underveis om formen virkelig ikke holder :)

mange klemmer
Ja, det blir jo fint å komme ut og treffe litt folk noen timer om dagen :) Formen svinger mye, så får bare se hvordan det går :happy: Hvordan går det med deg nå?:love7
 
Det høres så lurt ut det trekantmøte der, kunne sp ønske det var slikt tiøbud her i kommunen, Jordmor yar forsøkt å kjempe for det uten hell, men de har i nabokommunen da:meh:
Høres ut som en fin orsning soik at du kan prøve deg litt frem ang. Jobb da! Håper det funker fint for deg, men kjenn etter på kroppen hva som er ok for deg!!:happy:

Spennende med tul snart!:D
Arbeidsplassen min er IA bedrift, er en stor privat bedrift, så de har ordnen på de tingene der, heldigvis :)
Håper det går greit å jobbe, er jo ikke så morsomt å være hjemme alene hver dag :rolleyes:
Ja, nå telles det ned hver dag, er så sykt spent:nailbiting:
 
Ja, det blir jo fint å komme ut og treffe litt folk noen timer om dagen :) Formen svinger mye, så får bare se hvordan det går :happy: Hvordan går det med deg nå?:love7
Det er veldig opp og ned med formen, har heldigvis noen greie timer også hver dag :) Men er mye dårlig også :( Medsinene hjelper mye da :)
 
Arbeidsplassen min er IA bedrift, er en stor privat bedrift, så de har ordnen på de tingene der, heldigvis :)
Håper det går greit å jobbe, er jo ikke så morsomt å være hjemme alene hver dag :rolleyes:
Ja, nå telles det ned hver dag, er så sykt spent:nailbiting:

Det kommer godt med, kjempe bra!!:happy:
Det går nok fort:D:D
 
Hurra for at alt er bra med den lille i magen :Heartred

Godt vi er to som føler vi har blitt litt kjent her inne på forumet, og ikke bare jeg som er gal!

Vesla har faktisk ikke blitt så mobil enda, men kjenner jeg gleder meg litt til hun blir det - da orker hun nok å underholde seg selv litt mer. Jeg blir rene entertaineren her, synger og sier regler og hopper og danser og løfter hit og dit hele tida:hilarious: Men altså: gled deg, det er så koselig! :Heartred Og nyt den alenetida du har nå:rolleyes:

Gleder meg allerede til din neste ultralyd, det er jo så spennende og gøy! :Heartred
Herlighet, jeg er dårlig på å svare :oops:
Kan tenke meg at det blir deilig å få ei frøken som beveger seg litt mer for egen maskin ja:)
Man tenker jo at babytid er koselig, også glemmer man kanskje litt at det er mye bæring og byssing, og frustrert baby som ikke kommer seg noe sted:p
Nå er det 11 dager til neste ultralyd, og tiden går sykt sakte :wideyed: Det er sikkert fordi det er den alt "står og faller på", da skal vi fortelle resten av familien og sånn :nailbiting: Det er litt festlig, fordi hadde jeg ikke vært gravid, hadde 11 dager vært to blunk så var dagen her:hilarious:
Nå krysser vi bare alt vi har for at lille i magen har det bra:Heartred
 
Det er veldig opp og ned med formen, har heldigvis noen greie timer også hver dag :) Men er mye dårlig også :( Medsinene hjelper mye da :)
Herregud, beklager at jeg er så dårlig på å svare :facepalm:Håper du slipper mange uker til med den kvalmen, jeg syns liksom jeg gar det ille nok, så kan ikke forestille meg engang :oops:
Mine medisiner har nesten sluttet å virke, så eneste forskjellen er at jeg bli trøttere :p
 
Herlighet, jeg er dårlig på å svare :oops:
Kan tenke meg at det blir deilig å få ei frøken som beveger seg litt mer for egen maskin ja:)
Man tenker jo at babytid er koselig, også glemmer man kanskje litt at det er mye bæring og byssing, og frustrert baby som ikke kommer seg noe sted:p
Nå er det 11 dager til neste ultralyd, og tiden går sykt sakte :wideyed: Det er sikkert fordi det er den alt "står og faller på", da skal vi fortelle resten av familien og sånn :nailbiting: Det er litt festlig, fordi hadde jeg ikke vært gravid, hadde 11 dager vært to blunk så var dagen her:hilarious:
Nå krysser vi bare alt vi har for at lille i magen har det bra:Heartred

Du er ikke dårlig på å svare! Det er det jeg som er! Men nei, det er da ikke noe mål å svare kjappest mulig her i dagboka di, skriv når du føler for det og ikke la det bli et stressmoment :Heartred

Og ja, babytida er jo superkoselig, men også krevende og slitsom. Jeg er i hvert fall ganske sliten, selv om vi også koser oss mye :)

Skjønner veldig godt at det føles som de 11 dagene er veldig lenge! Men plutselig er dagen her :D Lykke til!
 
Last edited:
10+5 (11+0 ifølge gynekologen)
6 dager til TUL, holder på å bli sprø av ventinga:wideyed::nailbiting:men jeg vil ikke framskynde timen, fordi vi ser mer jo lengere vi venter :)Veksler mellom å tro at alt er fint inni der, og være livredd for at det ikke er så fint...
I morgen begynner jeg å jobbe litt igjen, 30% bare. Men skal bli fint å komme seg litt ut blandt folk også :) planen er å øke til 50% jobb om to uker. Er veldig spent på hvordan det blir på jobb fremover, med julestress og sinsykt mye å gjøre :oops: Håper bare sjefen min er like innstilt på å tilrettelegge som han har sagt.
Kan jeg for eksempel be om å få slippe de seneste vaktene? De er bare til 20,men vi er færre folk og det er sykt mye som skal gjøres på kvelden.. Gruer meg også til lørdagene, da det pleier å være ekstremt mye..

Nei.. Nå tar jeg sorgen på forskudd, sånt er jeg god på :p En får mye tid til å tenke når man bare er hjemme :hilarious:
Kvalmen er av og på, spent på om den gir seg snart, hadde vært en lettelse! Får ikke i meg så mye fisk og sånn som jeg skulle ønske, eneste jeg klarte forrige uke var fiskeboller :hilarious: Satser på fiskekaker denne uka, klarer ikke å se på en rå fiskefilet for tiden :sour::facepalm:

Tenker å skrive litt mere ryddige oppdateringer etter tul, jeg må liksom se at alt er bra før jeg gjør noe som helst nå... Det første som skjer om at er bra, blir nye bukser, begynner å bli litt stramt rundt magen :hilarious:
 
Fint å høre at du egentlig har det greit for tiden :) spennende med jobb igjen da, håper du lykkes og klarer det, men om ikke så er det lov å forlenge SM. Gleder meg til å høre om neste UL :)
 
TUL 11+3
Vi har grudd oss ganske mye til denne dagen, tul samme dag i svangerskapet som forrige gang da vi fikk dårlige nyheter.
I dag var det heldigvis bare glede :love7
Lille sprella og turna masse, hjertet slo fint og den hadde vokst masse :Heartred
Nå er vi bare så sykt letta, kan puste ut og prøve å glede oss litt mer :Heartred:Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_20201019_113847.jpg
    IMG_20201019_113847.jpg
    37,1 KB · Visninger: 98
  • IMG_20201019_113847.jpg
    IMG_20201019_113847.jpg
    37,1 KB · Visninger: 99
TUL 11+3
Vi har grudd oss ganske mye til denne dagen, tul samme dag i svangerskapet som forrige gang da vi fikk dårlige nyheter.
I dag var det heldigvis bare glede :love7
Lille sprella og turna masse, hjertet slo fint og den hadde vokst masse :Heartred
Nå er vi bare så sykt letta, kan puste ut og prøve å glede oss litt mer :Heartred:Heartred
Så fine bilder og så utrolig godt å høre at alt er fint der :) :)
Mange klemmer
 
Så gode nyheter ❤❤❤
 
Back
Topp