Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

CD 20, 7 dager til testing
El har vært, ifølge akupunktøren, så da kan jeg slappe litt av :happy:
Vet ikke hvor mange dpo jeg er, mellom 3 og 6 et sted vil jeg tro :)
I går og i dag har jeg hatt en del murringer, nesten litt småkramper.. Syns jo det var litt tidlig med evt TR, så håper virkelig ikke hun ramler inn nå o_O

Fikk forøvrig svar på AMH prøven, og den var på 30. Ettersom jeg forstår er det en veldig bra verdi :)
 
CD 20, 7 dager til testing
El har vært, ifølge akupunktøren, så da kan jeg slappe litt av :happy:
Vet ikke hvor mange dpo jeg er, mellom 3 og 6 et sted vil jeg tro :)
I går og i dag har jeg hatt en del murringer, nesten litt småkramper.. Syns jo det var litt tidlig med evt TR, så håper virkelig ikke hun ramler inn nå o_O

Fikk forøvrig svar på AMH prøven, og den var på 30. Ettersom jeg forstår er det en veldig bra verdi :)
Tror det er noe lignende som hos meg!:D det er veldig bra tror jeg og!
Masse masse lykke til med testing!!:cheers:Heartbigred
 
Sender masse babystøv og slikt :) Håper det blir din tur nå :) :) :)
Lykke til med testing om noen dager.

Mange klemmer :)
 
CD 24, 3 dager til testing
Tenk at jeg har klart å holde meg fra all testing :) veldig fornøyd med det:D
Skal nok klare å vente til onsdag nå!
Føler meg ikke gravid, men har ingen tegn på TR heller...
Er livredd for at El ikke var da jeg trodde, og at vi ikke fikk lagt inn aksjer på riktig tidspunkt... :shy:Har hatt massevis av stikkinger nedi eggstokk området både før og etter antatt El, og til tider har det vært veldig kraftig o_O

Har bestemt meg for å teste etter EL neste syklus, mest for å føle meg litt mere sikker, og at vi får lagt inn aksjer nå i pp'ene etter skyllingen!

Har gått ned 4kg nå, føler meg utrolig mye freshere allerede :D Målet er 6 kg unna:happy:Har ikke gjort så veldig mye, har kuttet kraftig ned på inntaket av brød, karbohydrater og sukker. Spiser både is og litt godteri, men mye mindre enn før!
Sykler også til jobb :)

Nå er det 3 uker igjen til ferie, det skal bli så deilig det :hilarious: Vi liker å ta sen ferie, men kjære vene, nå er jeg lei :hilarious:

Ønsker alle en fin søndag :happy:
 
Så flink du er som ikke har testet en masse :) Skal prøve det samme selv, men frykter etter 10 DPO at jeg går på en smell der :P
Håper det er din tur nå :)

Og gratulerer med noen kg ned, alltids godt for selvfølelse og økt sjanse for å lykkes med å bli gravid :)
 
Så flink du er som ikke har testet en masse :) Skal prøve det samme selv, men frykter etter 10 DPO at jeg går på en smell der :p
Håper det er din tur nå :)

Og gratulerer med noen kg ned, alltids godt for selvfølelse og økt sjanse for å lykkes med å bli gravid :)
Har ikke tester tilgjengelig hjemme, er nok kun derfor :hilarious: Men er egentlig litt deilig å fortrenge det hele litt :p
Takk fir det, er ganske fornøyd med tanke på hvor liten innsats jeg egentlig har lagt ned :happy: Håper noen kg ned, skylling av egglederne og akupunktur kan være nøkkelen :happy:

Har allerede begynt å forbedre meg på negative tester :bag:men håpet lever enda :happy:
 
Har ikke tester tilgjengelig hjemme, er nok kun derfor :hilarious: Men er egentlig litt deilig å fortrenge det hele litt :p
Takk fir det, er ganske fornøyd med tanke på hvor liten innsats jeg egentlig har lagt ned :happy: Håper noen kg ned, skylling av egglederne og akupunktur kan være nøkkelen :happy:

Har allerede begynt å forbedre meg på negative tester :bag:men håpet lever enda :happy:

Hehe ja når man ikke har hjemme får man jo ikke testet heller :P

Kan høres ut som det er nøkkelen :)
Skal krysse fingrene for at testene er positive da :) :) :)
 
Hehe ja når man ikke har hjemme får man jo ikke testet heller :p

Kan høres ut som det er nøkkelen :)
Skal krysse fingrene for at testene er positive da :) :) :)
Mannen har beslaglagt de jeg hadde, men jeg har planer om å kjøpe på tirsdag :hilarious: vil ha Make sure tester, men må kjøre til andre siden av byen, fordi den nærmeste butikken som selger dem, er den jeg jobber i  :hilarious::hilarious:
Takk, jeg hadde blitt så lykkelig hvis det hadde gått nå :)
 
CD 25, 2 dager til testing..?
Murringene og menssmerter meldte seg i ettermiddag :meh: Er håpet ute før jeg har begynt å teste....?

Det eneste som er bra med det, er hvis syklusen blir normal lengde, til tross for at jeg ikke hat gått på Letrozol. Er nok akupunkturen son fortjeneste :happy:
 
CD 25, 2 dager til testing..?
Murringene og menssmerter meldte seg i ettermiddag :meh: Er håpet ute før jeg har begynt å teste....?

Det eneste som er bra med det, er hvis syklusen blir normal lengde, til tross for at jeg ikke hat gått på Letrozol. Er nok akupunkturen son fortjeneste :happy:
MASSE lykke til med testing!!:Heartbigred
 
CD 25, 2 dager til testing..?
Murringene og menssmerter meldte seg i ettermiddag :meh: Er håpet ute før jeg har begynt å teste....?

Det eneste som er bra med det, er hvis syklusen blir normal lengde, til tross for at jeg ikke hat gått på Letrozol. Er nok akupunkturen son fortjeneste :happy:
Det er håp helt til tante kommer for fult :) hørt om flere som har "sterke menslignende" smerter i starten av svangerskapet også :)
 
CD 26
Ehm, ja, så jeg sprakk 1 dag før planlagt testedag:hilarious: mannen hadde funnet frem en test fra det skjulte lageret, så jeg klarte ikke holde meg :shy:
Uansett, den var jo negativ, som forventet... :meh:
Nå håååper jeg bare denne syklusen blir maks 29 dager, da funker ting :smiley-angelic001

Såe.. Naboen har fått babyen sin...Det er hyggelig altså, men når vi begge har Soverom vinduet åpent, høres det ut som om den ungen ligger på vårt soverom :facepalm: Skal tydeligvis få øvd oss på våkenetter litt før vi hadde tenkt :wideyed::yuck:
 

Vedlegg

  • IMG_20200721_084600.jpg
    IMG_20200721_084600.jpg
    10,9 KB · Visninger: 88
CD 29
Hadde tenkt å vente med å oppdatere til jeg faktisk hadde noe å oppdatere... Men det ser ikke ut til å skje verken det ene eller det andre...
Ingen TR, testet I går, den var blenda...ikke noen menssmerter heller, men de kan jo bli kasta på meg om 3 minutter for alt jeg vet :hilarious:
Aner jo egentlig ikke når EL var, men trodde jeg hadde noenlunde kontroll:p

Siste runde med sex var lørdag 11.7,så gikk det 7 dager til neste gang, så etter helgen er håpet helt ute :shy:Bare krysser fingrene for at syklusen ikke blir så sykt lang, blir så lenge å vente på ny runde dao_O
El tester skal bestilles til neste PP i alle fall!

Neste uke sendes henvisningen til IVF :nailbiting: Da kan den ordentlige ventingen begynne :hungry: Godt vi skal flytte og at det er travelt på jobben mot juletider, for det kan bli lange uker å vente på at det skal skje noe har jeg skjønt :wtf:

Håper dere får en fin helg :happy:
 
Back
Topp