Ønsket om en lillesøster eller lillebror

ElisabethI

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Skatten vår er godt bikket 7 mnd, og vi har begynt å tenke på familieforøkelse igjen.
Både jeg og mannen ønsker oss to tette barn, og kanskje nr 3 litt senere om det går vår vei.

Får å få den lille skatten vi har i dag måtte vi til utredning hvor de ikke fant noe galt hverken hos meg eller mannen, og etter en pergotimekur blei vi endelig gravide :)

Vi har allerede bestillt oss legetime for henvisning til gynekolog da det er lang ventetid for dette her vi bor.
 
Jeg ammer dessverre ikke, så TR kom tilbake ganske nøyaktig to uker etter renselsesperioden var over. Siden da har jeg hatt 110% stabile sykluser. Faktisk så vi nesten kunne stille klokka etter de. Kan TRO hjertet banket da TR valgte å ikke vise deg i januar! Skulle det virkelig klaffe på første prøveperiode? Det viste seg at vi ikke var så heldige, men den vare nesten ei uke forsinket! Skikkelig frustrerene, men ikke noe annet å gjøre enn å ta fatt på neste mnd. Litt vanskeligere plutselig da jeg ikke vet korti EL er lenger, men men.. vi burde vel kanskje gå til anskaffelse av el-tester etterhvert, men jeg leser om så mange som tester, men likevel bommer på el... noen med erfaringer? :)
 
Last edited:
da har jeg vært hos legen og fått sendt inn henvisning til gynekolog. Håper det ikke tar like lang tid å få time som forrige gang.. da tok det nesten 5 måneder :(
 
Tirsdag denne uken var jeg hos fastlegen min for å få henvisning til gynekolog. Forrige gang vi gjorde dette var jeg hos fastlege i begynnelsen av juni 2014 og hadde time hos gynekolog i oktober, så vi var forberedt på at dette virkelig kom til å ta sin tid. Hvem hadde trodd at brevet kom ramlende i postkassa allerede i dag? Med time i begnnelsen av april! Hjelpe meg! Det betyr at hvis det går like fort som forrige gang kan vi ha en baby i magen allerede rundt da.. Krydder alt jeg har for at vi slepper det, og at vi klarer å bli gravide selv. Det hjelper heldigvis på at timen ikke er så langt frem i tid :)
 
Så bra at det ikke tok så lang tid denne gang! :D
Lykke til med prøvingen!
 
Så bra at det ikke tok så lang tid denne gang! :D
Lykke til med prøvingen!
tusen takk :) Håper vi er like heldige, da satt den på første mnd :) Men er forberedt på at det kanskje ikke går denne gangen :)
 
Back
Topp