Ønsket om barn nr 2

Tittentei89

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Marsboerne 2023
Første prøveperiode noen gang. 8 år er gått siden jeg hadde en positiv graviditet i hånden. Verdens beste «uhell» som nå er syv år. Alene og ung, heldigvis gikk alt overraskende bra.

Fikk meg en bachelor, bil og kjøpte leilighet. Mange år senere møtte jeg mannen i mitt liv. Forlovet og noen år eldre er vi klar for en liten en.

I går tok jeg en tidlig test fra CB..negativ. Var bare 8 dpo, så burde vel fortsatt ha troa til mensen kommer. Men har både fått masse kviser, oppblåst, små spotting 6 og 7 dpo, så tante rød kommer vel snart. Hun er ventet 18/6. Forloveden er like skuffet stakkars. Men godt å vite at han er like mye med på dette som meg.

Spennende tider...nesten alt for spennende.
 
Tok en til tidlig test til i dag (10dpo). Den var ganske negativ. Da kan tiden ikke gå fort nok til TR kommer :happy:

Men kan ikke slutte å tenke på om vi gjorde noe galt, hadde nok sex, hva kan vi gjøre annerledes neste pp :sorry:
 
Sa var TR kommet og gått. CD5 i dag. Har begynt med EL test allerede, siden syklusen er så kort. Denne mnd bare 24 dager. Begynner å legge inn aksjer i dag :happy:
 
C9D52F9F-5B44-455C-98ED-01E66618DE12.png 12094456-4366-4A1A-AB44-860594AC5150.jpeg
CD7 og tiden går saaaaakte..
 
Satser på det! Har du noen symptomer?
Ikke noen veldig sterke eller plagsomme enda. Kjente litt murringer og stikking nederst i magen, unormalt trøtt og småkvalm når jeg er sulten. Spøy ikke med første, så håper jeg slepper unna :p hvor er du i løypa denne pp’en?
 
Da er lillegutt allerede rukket å bli over 9 mnd! Vi gleder oss over hver dag sammen. Første julen hans blir magisk :Heartblue Vi slet veldig med ammingen i starten (de 3 første mnd), men så har det godt så bra!

Mensen kom tilbake 3 desember. Hadde venta en stund på den, for vi vil ha to tette, da storesøster er så stor.

Nå er jeg 4 dpo og går spent inn i julen! Regner med det ikke klaffer med en gang, men lov å håpe :happy: Blir det ikke klaff denne mnd venter vi til sommeren med å prøve igjen. Og det merker jeg er helt greit. Selvom jeg allerede er blitt glad i en spire som mest sannsynlig ikke finnes enda :joyful:

Tenker å ta første test lørdag kveld. Da er jeg 9dpo. Var da jeg fikk en veeeeldig svak strek sist. <3
 
Back
Topp