Ønsket om baby #3

SaChLe

Blir kjent med forumet
Her kommer jeg til å skrive noen ord og tanker på denne siste reisen på å bli gravid. Vi er i gang med femar for aller siste gang.
 
Det er rart å tenke på at jeg forhåpentligvis skal gå gravid for aller siste gang. Er det noe jeg elsker så er det å gå gravid. Det er selvfølgelig tungt og slitsomt, men samtidig så er det noe av det mest fantastiske jeg har gjort.

Men reisen for oss å bli gravid har ikke vært en dans på roser. Med begge barna vi har så har jeg måttet gått gjennom hormonkurer for å få det til.
 
Masse lykke til! Brukte dere lang tid på å bli gravid når dere gikk på hormonbehandling for å få de to forrige barna?
 
Da har jeg tatt masse tester for eggløsning og nå viser den endelig "høy". Bruker clearblue digitale fertilitetsmonitor ☺️
 
Masse lykke til og håper det klaffer fort men hjelper kansje dere vett hva dere trenger hjelp for å bli gravid. Og det å ha tre barn er kjempe flott så er bare å glede seg:)
 
Masse lykke til og håper det klaffer fort men hjelper kansje dere vett hva dere trenger hjelp for å bli gravid. Og det å ha tre barn er kjempe flott så er bare å glede seg:)

Ja det hjelper å vite hvor "problemet" ligger. Det tok noen år å finne rett løsning, men den har fungert ☺️
Tusen takk
 
Da har jeg endelig EL og det virker som medisinen fungerer. Krysser fingrene for at alt klaffer og at jeg har en positiv test om ca 14 dager ☺️
 

Vedlegg

  • 9166D906-43DC-4847-B643-A57211851B88.jpeg
    9166D906-43DC-4847-B643-A57211851B88.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 34
Våknet i dag til spotting/blødning. Så rekner med mensen kommer ganske snart for fullt.
Ingen hell denne gang, men vi får prøve på nytt igjen neste syklus ☺️
 
Ehm, var litt friskt blod lørdag men har siden da avtatt. Forventer egentlig ikke mens før te helgen som kommer.
Kam det ha vært en festeblødning?
Så redd for å få forhåpninger
 
Da tror jeg at dette svangerskapet er brutt. Små smerter nederst i magen og blødninger.:(

jeg virkelig hater denne delen med det å prøve på en baby til. Psykisk slitsomt, men man må bare tenke at det er en grunn til at det skjer.
 
Da tror jeg at dette svangerskapet er brutt. Små smerter nederst i magen og blødninger.:(

jeg virkelig hater denne delen med det å prøve på en baby til. Psykisk slitsomt, men man må bare tenke at det er en grunn til at det skjer.
Huff. Håper det bare er falsk alarm. :Heartred
 
det håper jeg også! Krysser fingrene og får der endelige svaret på mandag da jeg har tidlig ultralyd ☺️
Blødd noe mer eller mer smerter? Jeg blødde en hel del i uke 13. drit skummelt og fikk beskjed fra legevakt etter kontroll at det var SA. Dagen etterpå bestilte jeg UL og der var en sprell levende jentebaby. :)
Jeg hadde ikke smerter, men murringer og små smerter i magen er jo også normale svangerskapssymptomer.
Håper for deg:happy::happy:
 
Back
Topp