Ønsker

Ønsket

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Julibarna2024☀️
Ønsker oss barn. Vil skrive her for å dele, få oversikt selv og for kanskje å få noen tips og kommentarer.

Er nå 4-7 dpo. Kjente nettopp et kraftig stikk i magen litt opp på venstre side, og reagerte med et AU. Det var stort. :) Har aldri kjent et sånt stikk i magen før. Aldri hatt menssmerter, bare kjent litt murringer før mens og noen stikk rundt EL, men ikke på samme måte som i dag. :) Tente et håp! Stakk også tre ganger der tidligere i dag, men ikke på samme måte.

Har hatt litt oppstøtstendenser/halsbrann i dag, men tror det er først og fremst pga. butikkbrød.

Har vært amper i dag og bestemt. Kjæresten lurte på hva det var og det visste jeg ikke. :p

Hadde EL mest sannsynlig lørdag 14.03 på dag 18 i en syklus på 31-32 dager.

Måtte be samboer ta hendene bort fra puppene søndag 15.03 fordi det gjorde vondt, og det har det aldri gjort før. :D Ømme brystvorter. Har det fortsatt i dag onsdag 18.03 4-7 dpo.

Hoho! Prøver å flytte fokuset vekk fra symptomer og testelyst til babyklær-kikking på stylepit osv. Og leser om babyutstyr, tester av diverse og svangerskap/fødsel/spedbarn, you name it.. :)

Last edited:
Nå stakk det to ganger til på samme sted, litt oppe til venstre. :)

Det stakk/dunket i høyre pupp da jeg sto opp i dag. Ca. tre ganger/fire. :)))

Stikk lenger ned i magen på venstre side i 14-tida:) Så spennende!

Har ikm 26., 27. eller 28. mars:p Ca. ;) Eller 29. Syklus varierer ca. mellom 29 og 32 dager.

Lykke til ;)

Forskjellige stikk på begge sider nede i magen til ulike tider i dag. Rar strekk på sida av venstre bryst i går kveld. Gleder meg til å teste. Kanskje på tirsdag. :)

Småstikking i dag til ulike tider. Ikke mye. Litt amper. Hmm..vil teste nå!

Kraftig hodepine siste halvdel av dagen i går, fredag. 1 paracet. Stikking i hodet på kvelden i dag, lørdag. 1 paracet.

Drikker nok vann. Kald på kvelden i dag, lørdag. Doble sokker, lue, pledd osv.. Iskald.

Men gleder meg sånn!!! :)

Au, au, au, au. Stakk i magen på venstre side. :) Litt på høyre side før i dag. Hmmmmm...sååå spent! :)

To paracet i dag pga. at jeg gråt to ganger. Gråter lett og blir lett sur/irritert om dagen.. Men tror det var med grunn i dag. :p Huff, ikke greit å vite.

Negativ test i dag. Clearblue med ukeindikator. Jaja. MEN! I dag er jeg mellom 10 og 13 dpo, så det er ennå håp. :)

Back
Topp