Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *~Janne2101~*
barn er ikke noe man skal velge,de er en gave som man tar imot med åpne armer,uansett hvordan det ser ut og hva det måtte feile...
Feil at man i det hele tatt skal ha muligheten til å velge og vrake.
Min mening
ORIGINAL: Mammaen til Helen
barn er ikke noe man skal velge,de er en gave som man tar imot med åpne armer,uansett hvordan det ser ut og hva det måtte feile...
Min mening
Helt enig med deg!!!
Jeg ble gravid når jeg bodde i hellas, og der ville de ha meg inn hver mnd for å skjekke og ta tester for å være sikker på at fostre ikke hadde down syndrom,[:'(] for da tror jeg helsesøster mente at det er best å ta abort[:'(]
Det er ikke mange i hellas som er hjernedøde eller har down syndrom, jeg har ikke sett en eneste jeg!! og det er sikkert pga disse teite testene de har... Men vi skulle flytte til Australia, og da var hun veldig hissig på at jeg skulle fortsette disse testene og greier, jog kom til Australia, og tok da ingen av disse testene.. Hva er vitsen med det da???? Jeg hadde da kjent spark og elsket det lille fostre i maven min, så uansett om noen hadde sagt at hun har down syndrom, så hadde jeg da ikke tenkt på abort engang...
Nei, sant som du sier, det er en gave som blir gitt til oss, og vi er utolig heldige...........
ORIGINAL: Linni
ORIGINAL: Mammaen til Helen
Min mening
Helt enig med deg!!!
Jeg ble gravid når jeg bodde i hellas, og der ville de ha meg inn hver mnd for å skjekke og ta tester for å være sikker på at fostre ikke hadde down syndrom,[:'(] for da tror jeg helsesøster mente at det er best å ta abort[:'(]
Det er ikke mange i hellas som er hjernedøde eller har down syndrom, jeg har ikke sett en eneste jeg!! og det er sikkert pga disse teite testene de har... Men vi skulle flytte til Australia, og da var hun veldig hissig på at jeg skulle fortsette disse testene og greier, jog kom til Australia, og tok da ingen av disse testene.. Hva er vitsen med det da???? Jeg hadde da kjent spark og elsket det lille fostre i maven min, så uansett om noen hadde sagt at hun har down syndrom, så hadde jeg da ikke tenkt på abort engang...
Nei, sant som du sier, det er en gave som blir gitt til oss, og vi er utolig heldige...........
Det gjelder i magen sydenland.
Nå vi var i tyrkia i september satt Ole Martin i rullestolen og alle glodde sinnsykt på den.
Han ene vi var å handla hos spurte hva som feila han og han hadde en bror som hadde nesten likt men var plasert bort.
Alle som ikke var normale der ble det så han synes det var så bra vi tok oss av han selv og tok han me på feri he he.
En på resturangen vi var kom å klappa han på hode hele tiden for han hadde en sønn selv men han tror jeg bodde hjemme men de motte binde han fast til senga for han skada seg selv og andre + hele huset.
ORIGINAL: lindaen
Folk som er døve ser ikke på det som en lidelse eller en sykdom.. De fleste døve synes de er priviligert som har muligheten til å utvikle andre sanser osv.. Synes dere er litt trangsynte når dere ser på døvhet som en katastrofal lidelse å påføre barnet sitt.. Var forresten nettopp en dokumentar om dette på tv, hvor kun det ene barnet kunne høre.. Å hun var så sliten at hun skulle ønske hun også kunne slippe å høre.. For alle henvendte seg til henne fordi det blei "for slitsomt" å snakke med resten av familien som var døv!
ORIGINAL: ~Ahiru~
Kanskje de egentlig ikke burde prøve å få flere barn i det hele tatt; siden sjansen er stor for hørselshemming?
Kanskje de egentlig ikke burde prøve å få flere barn i det hele tatt; siden sjansen er stor for hørselshemming?
Min mening
ORIGINAL: Linni
Ja ja alle er foskjellige [&:]
ORIGINAL: Rebecca85
De skader jo ikke akkurat barnet, de velger ungen med feilen, ungen kan ikke bli sur for det senere for hadde de ikke tatt det valget ville det vært en annen unge [;)]
Man skal ikke tukle med naturen så syns de skal ta det de får jeg [;)]