Ønsker oss en bebi <3

Da går veien videre mot FER #3!
Starta med medisiner for å få mens idag.
3x1 tablett hver dag i 10 dager.
Regner med mens kommer et par dager etter pilleslutt. Så blir det Progynova så fort ny syklus starter!
Får litt nytt håp når vi er i gang igjen, tiden mellom forsøk er vanskeligst. Når man ikke har noe spesielt å se frem til, ingenting håndfast.

Sist jeg ble gravid brukte vi Primolut først, så Progynova og Cyclogest. Skal følge samme oppskrift, ingen endringer.

Men dette forsøket skal, bør og måå bare gå! :)

Håper på en terminspire i 2019!
 
Vektreduksjon

Etter vi starta på IVF-reisen har jeg gått opp veldig mye i vekt. Jeg må legge en plan for hvordan gå ned, men synes det er vanvittig vanskelig. Pila peker bare en vei, og det går litt fort oppover...

Trivselsvekt: 65 kg
Vekt 27.12.18: 74,3 kg

Plan for hvordan jeg skal få det til kommer senere. Tips? (Pcos)
 
Har bestemt meg for at det blir lavkarbo fra 1.januar! Har ingen kunnskap om det, så må lese meg litt opp. Jeg skal iallfall styre unna sukker, brødmat, poteter og ris i begynnelsen. Har lest at lavkarbo er bra for oss med PCOS.

Holder på med Primolutkuren, ingen bivirkninger av den denne gangen (foreløpig iallfall). Men er syk, så jeg hadde kanskje ikke merket det uansett. Har beregna meg frem til at innsett blir i uke 4. Jeg tipper mandag 21. eller tirsdag 22.

Dårlig form om dagen, en del smerter i kroppen, forkjøla og litt sykdomsfølelse, satser på at det blir litt bedre snart! :)
 
Back
Topp