Ønsker oss en bebi <3

Førstings

Elsker forumet
VIP
Assistert-jentene
Novemberbarna 19
Tenkte å opprette en dagbok her :)

Veien vår mot bebi startet for noen år siden.:dummy1: Det endte med at vi måtte ha ivf

Vi holder for tiden på med 1. forsøket (icsi tesa/pesa). Ble skikkelig overstimulert etter uttaket, det ble totalfrys.
Fikk ut mange egg med fin befruktning :)

Endte opp med 6 perfekte eskimoer og noen måneder ventetid før innsett.
Er det en ting man blir "vant til" i det gamet her så er det å vente :p

FER #1 - ble gravid, men mistet ganske tidlig

Venter på FER #2 og håper det går hele veien da :)
 
Gratulerer med dagbok, håper den blir kort [emoji4] Så spennende det blir med fryseforsøk. Har du fått en oppstartsdato? Håper vi begge ruger på sterke spirer om ikke lenge [emoji4]
 
Gratulerer med dagbok,følger deg gjerne. Skal selv gjennom fryseforsøk snart
 
Gratulerer med dagbok, håper den blir kort [emoji4] Så spennende det blir med fryseforsøk. Har du fått en oppstartsdato? Håper vi begge ruger på sterke spirer om ikke lenge [emoji4]
Takk:) Ja, tenker jeg starter med piller igjen neste uke, og da går det vel kanskje en 4 ukers tid før innsett :happy:
Først skal jeg ta piller for å få mens (har uregelmessig syklus), og så Progynova (østrogen) som skal gjøre at ikke eggene modnes i eggstokkene, og at slimhinnen blir tykk og fin for embryo å feste seg i. Jaaa, det håper jeg også :Heartpink Hvor langt er du i prosessen nå?? Begynt med sprøyter?

Gratulerer med dagbok,følger deg gjerne. Skal selv gjennom fryseforsøk snart
Takk. Så spennende! Hva har du på frys? Vet du ca når du skal i gang med medisiner? :Heartpink:dummy1::dummy:
 
Last edited:
Takk:) Ja, tenker jeg starter med piller igjen neste uke, og da går det vel kanskje en 4 ukers tid før innsett :happy:
Først skal jeg ta piller for å få mens (har uregelmessig syklus), og så Progynova (østrogen) som skal gjøre at ikke eggene modnes i eggstokkene, og at slimhinnen blir tykk og fin for embryo å feste seg i. Jaaa, det håper jeg også :Heartpink Hvor langt er du i prosessen nå?? Begynt med sprøyter?


Takk. Så spennende! Hva har du på frys? Vet du ca når du skal i gang med medisiner? :Heartpink:dummy1::dummy:
Ja, veldig. Ja vi har 3 stk på frys. Skal ha naturlig syklus, så ingen medisiner.
 
Takk:) Ja, tenker jeg starter med piller igjen neste uke, og da går det vel kanskje en 4 ukers tid før innsett :happy:
Først skal jeg ta piller for å få mens (har uregelmessig syklus), og så Progynova (østrogen) som skal gjøre at ikke eggene modnes i eggstokkene, og at slimhinnen blir tykk og fin for embryo å feste seg i. Jaaa, det håper jeg også :Heartpink Hvor langt er du i prosessen nå?? Begynt med sprøyter?

Så flott at du rekker innsett før desember! Jeg er i full gang - har vært på kontroll i dag etter 7 dager på sprøyter. :) Plutselig raser dagene av gårde og uttak begynner å føles som noe som faktisk skal skje ... Fikk målt 6 eggposer, så er litt nervøs for om jeg vil få ut nok egg. Men prøver å være positiv. Skal gå på litt høyere sprøytedose til fredag, så blir det ny kontroll da og forhåpentligvis uttak over helga.:)
 
Da er vi godt i gang med FER #2 :) Hadde innsett 27.11, og har td. 11.12 :woot:
Innsett gikk ganske fint, og jeg fikk se bilder av blastoen de satt inn sist, og den de satt inn nå :happy:
Det blir morsomt den gangen vi skal begynne å lage bebi-bok/album, da er det faktisk første bildet å sette inn av bebien da :p

Kjenner jeg meg selv rett ryker nok den første testen allerede om et par dager :p
Vet ikke hvor tidlig det kan være håp om å få strek med blasto, men fornuften seirer nok uansett ikke der :hilarious:
 
Da er vi godt i gang med FER #2 :) Hadde innsett 27.11, og har td. 11.12 :woot:
Innsett gikk ganske fint, og jeg fikk se bilder av blastoen de satt inn sist, og den de satt inn nå :happy:
Det blir morsomt den gangen vi skal begynne å lage bebi-bok/album, da er det faktisk første bildet å sette inn av bebien da :p

Kjenner jeg meg selv rett ryker nok den første testen allerede om et par dager :p
Vet ikke hvor tidlig det kan være håp om å få strek med blasto, men fornuften seirer nok uansett ikke der :hilarious:
Gratulerer som ruger
 
I dag er det dag 4 etter innsett av blasto (som var på tirsdag, idag er det lørdag). Jeg er altså da 9 dpo(?) Kvelden, samme dag som innsett, hadde jeg noen helt tydelige stikninger i livmora. Håper det kan bety at den festa seg, men det kan vel være helt tilfeldig også :rolleyes:

Andre testen har ryki, og den var blenda.
Huet mitt prøver å innbille seg at det er antydning til strek der, men det er nok mer ønsketenkning enn fakta :hilarious:

Lurer på når man egentlig kan forvente positiv test etter innsett av blasto. Jeg fortsetter uansett å teste, skal ikke stå på det :p Vil ikke gå glipp av en eventuell positiv test
 
Følger spent med. Legg ut bilde?:D
 
4536DC97-AC0A-43B7-B6EE-C02163156676.jpeg

Dagens blenda.
Prøver igjen sent i kveld og imorgen tidlig.

Er vel faktisk 11 dpo idag, så at denne plutselig forvandles til en positiv test tviler jeg på.:hungover:

Har ingen godfølelse denne gangen, tror ikke det er noe dero_O
 
Vis vedlegget 282166
Dagens blenda.
Prøver igjen sent i kveld og imorgen tidlig.

Er vel faktisk 11 dpo idag, så at denne plutselig forvandles til en positiv test tviler jeg på.:hungover:

Har ingen godfølelse denne gangen, tror ikke det er noe dero_O
Tenkte å opprette en dagbok her :)

Veien vår mot bebi startet for noen år siden.:dummy1: Det endte med at vi måtte ha ivf

Vi holder for tiden på med 1. forsøket (icsi tesa/pesa). Ble skikkelig overstimulert etter uttaket, det ble totalfrys.
Fikk ut mange egg med fin befruktning :)

Endte opp med 6 perfekte eskimoer og noen måneder ventetid før innsett.
Er det en ting man blir "vant til" i det gamet her så er det å vente :p

FER #1 - ble gravid, men mistet ganske tidlig

Venter på FER #2 og håper det går hele veien da :)
Gratulerer med dagbok=) spennende å lese veien deres :)
 
Back
Topp