Ønsker meg spire nr 2<3

Da ser det ut som tr dukket opp, tre dager for tidlig :eek: jaja,da gikk det ikke veien denne gangen heller :sorry: det rare er at jeg ikke har noenting vondt, slik jeg pleier. Som regel må jeg ta smertestillende første dagen, og skifte tampong/bind hver til annenhver time fordi jeg blør så. Nå skiftet jeg et bind som det ikke var særlig mye i!

Neste pp skal jeg bare la være å bry meg med ting, ta ting som de kommer :) jeg er lei av å stresse, og vente (aaah, den ventingen!) på ting hele tiden. Jeg skal gjøre mitt beste for å holde meg opptatt så mye jeg kan!
 
Da ser det ut som tr dukket opp, tre dager for tidlig :eek: jaja,da gikk det ikke veien denne gangen heller :sorry: det rare er at jeg ikke har noenting vondt, slik jeg pleier. Som regel må jeg ta smertestillende første dagen, og skifte tampong/bind hver til annenhver time fordi jeg blør så. Nå skiftet jeg et bind som det ikke var særlig mye i!

Neste pp skal jeg bare la være å bry meg med ting, ta ting som de kommer :) jeg er lei av å stresse, og vente (aaah, den ventingen!) på ting hele tiden. Jeg skal gjøre mitt beste for å holde meg opptatt så mye jeg kan!

Ånei :( dumme teite tr! Lykke til neste pp <3 klem
 
Da ser det ut som tr dukket opp, tre dager for tidlig :eek: jaja,da gikk det ikke veien denne gangen heller :sorry: det rare er at jeg ikke har noenting vondt, slik jeg pleier. Som regel må jeg ta smertestillende første dagen, og skifte tampong/bind hver til annenhver time fordi jeg blør så. Nå skiftet jeg et bind som det ikke var særlig mye i!

Neste pp skal jeg bare la være å bry meg med ting, ta ting som de kommer :) jeg er lei av å stresse, og vente (aaah, den ventingen!) på ting hele tiden. Jeg skal gjøre mitt beste for å holde meg opptatt så mye jeg kan!

Sååå enig i tankegangen din! Her skal jeg bruke opp testene jeg har også skal jeg ikke bestille flere! :p

Synd det ikke gikk denne gangen, men bra du ikke har vondt osv :)
 
Takk for det, lykke til videre i denne pp,du ;) Nå skal man trøste seg med en kaffe og baileys (det er min trøst når tr kommer) ;)

Ååååh det hørtes godt ut! Noen goder må man ha når tr kommer! :) Tusen takk! Jeg er veldig rolig foreløpig. Og har en rar tilfredshet og forventer at det klaffet. Håper ikke jeg blir altfor skuffet :p
 
Ååååh det hørtes godt ut! Noen goder må man ha når tr kommer! :) Tusen takk! Jeg er veldig rolig foreløpig. Og har en rar tilfredshet og forventer at det klaffet. Håper ikke jeg blir altfor skuffet :p
Håper ikke heller at du blir skuffet :Heartred skal sies at baileys var godt ;)
 
Hvo

Hvordan går det med deg? :Heartred

Det går greit :) Prøver å innstille meg på TR og veenter! Lei av DPO-land hvor tiden står stille :rolleyes:

Takk for at du spør ❤

Da ser det ut som tr dukket opp, tre dager for tidlig :eek: jaja,da gikk det ikke veien denne gangen heller :sorry: det rare er at jeg ikke har noenting vondt, slik jeg pleier. Som regel må jeg ta smertestillende første dagen, og skifte tampong/bind hver til annenhver time fordi jeg blør så. Nå skiftet jeg et bind som det ikke var særlig mye i!

Neste pp skal jeg bare la være å bry meg med ting, ta ting som de kommer :) jeg er lei av å stresse, og vente (aaah, den ventingen!) på ting hele tiden. Jeg skal gjøre mitt beste for å holde meg opptatt så mye jeg kan!

Æsj da, så kjedelig :( Jeg hadde en veldig rar TR for litt siden men lite blødninger og smerter - 10 dager senere fikk TR igjen. Så den første var nok ikke det likevel, et eller annet rart var det. Det kaan jo være noe annet enn TR?
 
Det går greit :) Prøver å innstille meg på TR og veenter! Lei av DPO-land hvor tiden står stille :rolleyes:

Takk for at du spør ❤



Æsj da, så kjedelig :( Jeg hadde en veldig rar TR for litt siden men lite blødninger og smerter - 10 dager senere fikk TR igjen. Så den første var nok ikke det likevel, et eller annet rart var det. Det kaan jo være noe annet enn TR?
Jeg skal på do etterpå, får se hvor mye jeg blør nå:) hadde rolig start på tr sist syklus også (første gangen det skjedde), men vondt fra første stund, nå er det ingenting murringer :eek: jaja,burde bare være glad for det ;) smakte hvertfall godt med baileys midt i uka, fri imorgen ;) har slått meg til ro med ny pp, og da skal jeg ta livet og prøvingen med ro :happy:
 
Jeg skal på do etterpå, får se hvor mye jeg blør nå:) hadde rolig start på tr sist syklus også (første gangen det skjedde), men vondt fra første stund, nå er det ingenting murringer :eek: jaja,burde bare være glad for det ;) smakte hvertfall godt med baileys midt i uka, fri imorgen ;) har slått meg til ro med ny pp, og da skal jeg ta livet og prøvingen med ro :happy:

Så bra at du er ved godt mot i det minste! :)
 
Da var tr ordentlig på plass, og vi prøver å se frem til pp 6 :) jeg håper at dette er den riktige pp-en! Det er teit å si, men jeg begynner å kjennes på følelsen av oppgitthet og er lei av styret, og forhåpninger :( det er jo altfor tidlig å kjenne på disse følelsene, men kan ikke hjelpe for det!

Den neste pp er den det klaffet i med datteren vår, så er jo lov å håpe ;) akkurat nå bryr jeg meg ikke om babyen kommer sommer eller vinter, så lenge den faktisk kommer! Jeg har lyst på to nokså tette, og jenta vår blir 1år i april :eek:

Jeg har faktisk bestilt meg el-tester fra ebay, jeg har lyst å se om app og følelsen av el faktisk stemmer. Og dette gjorde jeg etter jeg skrev at jeg skulle ta ting med ro, haha ;)

Håper dere andre med forhåpninger kommer inn i november-gruppa, og hvis ikke sees vi kanskje i neste ikm-gruppe?

Jeg lurte også på en liten ting. Syklusen min endte på 24dager denne gangen, det korteste den har vært noengang. Jeg vet at man kan forskyve tr ved å stresse, men kan den komme for tidlig når man bli for opptatt av prøving? :facepalm:
 
Så flink du er! Krysser fingrene for at det er full klaff neste pp! Tankene går jo litt opp og ned og det er helt naturlig i denne turbulensen med prøving, uansett hvor lenge man har prøvd. Jeg heier på deg! :)
 
Da ser det ut som tr pakker sammen og drar for denne gang, på cd 5:) og vi gjør oss klare til å starte på pp6 :eek:

Vi har idag vært på besøk hos svigers og spist fastelavnsboller med krem, sammen med svoger, hans kjære og deres to barn. De har en på 5år, og en liten på 3uker. Det eneste det lille nurket gjorde var å sove, avbrutt av en spising ;) jeg vil også ha en slik!

På grunn av at syklus ble kortere enn den har pleid i denne pp, så er jeg foreløpig med i ikm uke 11 og ikke 12. Så får vi se hvordan denne syklusen blir!

Ellers tenker jeg at lille jenta mi snart må flytte på sitt eget rom :eek: hun våkner med en gang vi legger oss, og styrer leeenge før hun omsider sovner. Men det gjør litt vondt i mammahjertet også, det skal sies:happy:
 
Usj,omgangssyke er enda i hus! Samboer begynte for to dager siden og er enda uggen, jeg begynte igår og det samme gjorde lille. Men verken meg eller hun lille har kastet opp, kun løpt på do. Det har roet seg litt idag heldigvis, men ikke fått begynt på aksjelegging enda :meh: Håper vi kan begynne snart!

Denne pp kjenner jeg at skuldrene foreløpig er godt senket, da for min del det ikke er krise om det ikke klaffer:) opprinnelig ønsker jeg ikke termin i desember, men klarer ikke tanken på å kaste bort en pp, så vi kjører på som vanlig :)

Håper det kommer mange fine tester i desember! Jeg ser at det har kommet mange fine i november, og gratulerer alle sammen som har fått positiv test. Og ønsker lykke til til dere som går inn i ny pp :Heartred
 
Nå er jeg lei! Natt til igår sov jeg nesten ingenting pga oppkast og do-løping. Er enda uggen og dårlig. Lille kastet opp en gang igår og en gang idag :(
Dette kan kanskje bli en treg pp, så ser dårlig ut. Hatt sex en gang, torsdag kveld, før jeg begynte å bli dårlig. Usikker på syklus, så vi får se :) men for øyeblikket kjenner jeg at det ikke frister å styre med aksjelegging og alt :meh:

Jeg ser at det florerer med positive tester på forumet nå, og ønsker dere alle masse lykke til når dere flytter inn i termin-gruppa deres :Heartred litt misunnelig er jeg, det innrømmes, men unner dere virkelig dette! Jeg kommer nok sterkere tilbake neste pp! :happy:
 
CD 13, og el-testene mine kom idag! Svei av en med en gang jeg kom hjem ikveld, og den har en markant strek, men absolutt negativ :) jeg er ikke vant med å teste etter el, så hadde lyst å gi det et forsøk. Men pga omg.syke i hus hele forrige uke så har vi bare lagt inn aksjer to ganger til nå :)

Men nå er alle i huset i form igjen, hurra!! Deilig å ha det overstått :p men jeg lurer på en ting, hvordan kan det være så vanskelig å bli gravid? Jeg har liksom lært at man måtte passe veldig på med beskyttelse, at det ikke skulle noenting til før man ble det. Hvorfor kan det ikke bare være sånn? :)

Og en annen ting (sikkert et superdumt spørsmål), jeg hadde siste tr 22.feb og hvis jeg da går etter siste syklus på 24dager, når blir en evnt termin da? Syklus har hoppet tidligere mellom 27-32 dager (én gang på 32). Men pga kort syklus havnet jeg plutselig i ikm gruppe 11 :p

Nå vil jeg ha mange tester med to streker på i neste ikm gruppe (ønsker sterkt at jeg er en av de), så sånn er det med den saken! :happy:
 
Jeg også lurer på det, hat ikke gått på p-piller eller brukt kondom siden sommeren 2014 [emoji23] har rukket å få én baby på den tiden da, men det er ikke sånn som vi lærer på skolen ihvertfall! :eek:
Hvis du lurer på termin ift babymaking så pleier jeg å bruke bv sin terminkalkulator :) den er veldig grei! Så bra at dere endelig er i form igjen! Nå skal du få to streker du også! Heia heia! Lykke til med jakten på gulleggetda :D
 
Jeg også lurer på det, hat ikke gått på p-piller eller brukt kondom siden sommeren 2014 [emoji23] har rukket å få én baby på den tiden da, men det er ikke sånn som vi lærer på skolen ihvertfall! :eek:
Hvis du lurer på termin ift babymaking så pleier jeg å bruke bv sin terminkalkulator :) den er veldig grei! Så bra at dere endelig er i form igjen! Nå skal du få to streker du også! Heia heia! Lykke til med jakten på gulleggetda :D
Man lærer jo at hvis man gjør noe feil med prevensjon så blir man gravid, haha ;) ok, skal inn og sjekke den kalkulatoren da :) takk for heiing! Spent på den digitale for din del, du tar den vel idag? :D
 
Man lærer jo at hvis man gjør noe feil med prevensjon så blir man gravid, haha ;) ok, skal inn og sjekke den kalkulatoren da :) takk for heiing! Spent på den digitale for din del, du tar den vel idag? :D

Jeg tenker at jeg tar en strimmeltest og ser hvor stek den er og så tar en digital hvis den ser sterk nok ut :) hvis ikke blir det digital i morgen på ikm :)
 
Back
Topp