Ønsker meg ny(ere) STOR bil!

Tror jeg skal kikke litt mer på både s-max og galaxy ja... :)

je kjøpte galaxy før jul, og er knall fornøyd, er stortsett meg og snuppa som kjøre, men har god plass når gubben, hunde og bagasjen skal være med på tur.
Var litt uvant stor i starten, spes siden du ikke ser fronten på bilen fra sjåfør setet, så vil absolutt anbefale en med parkeringssensor, men når du har kjørt den litt blir det en vane :)
 
Toruan er fin da :)
Tror du det er ca 55 cm igjen i baggasjen når vogna er slått sammen og på langs? ;-)
Hmm, det vet jeg ikke. Men kan måle i morgen ;) Og kanskje slenge med et bilde :)

Sendt fra min Samsung
 
Da er vi uenige om hva som er god plassutnyttelse :)

Vi har E-klasse 2011 modell, å d geniale me den e at d i tillegg til stor bagasjeromsplass, så er det et stort rom under i bagasjeromme som det er plass til bager ol. I :) hadde en passat 2007 mod før, hadde ikkje sjangs å få like mye inn i den biln.. men er ca like go plass inni bilen
 
Vi har E-klasse 2011 modell, å d geniale me den e at d i tillegg til stor bagasjeromsplass, så er det et stort rom under i bagasjeromme som det er plass til bager ol. I :) hadde en passat 2007 mod før, hadde ikkje sjangs å få like mye inn i den biln.. men er ca like go plass inni bilen

Ja det er min erfaring med e-kl også.
2011-mod er fin da! :) Misunner deg den, men den er litt over min prisklasse akkurat nå iallefall.
 
Toruan er fin da :)
Tror du det er ca 55 cm igjen i baggasjen når vogna er slått sammen og på langs? ;-)
Det er 48 cm igjen når vogna står slik :) men du kan sette understellet slik at siden på hjulene ligger ned, og baggen oppå. Da vil du jo få mye større plass vedsiden av :)

Sendt fra min Samsung
 

Vedlegg

  • uploadfromtaptalk1362423976208.jpg
    uploadfromtaptalk1362423976208.jpg
    76,4 KB · Visninger: 4
Det er 48 cm igjen når vogna står slik :) men du kan sette understellet slik at siden på hjulene ligger ned, og baggen oppå. Da vil du jo få mye større plass vedsiden av :)

Sendt fra min Samsung

Takk! :)
I min bil nå må jeg ha vogna inn med hjula ned, så det er jeg vant til. :)
Men da vil det si at jeg har omtrent like bredt bagasjerom på den bilen jeg har nå, selvom touranen er høyere da.
Vil jo helst ha mere plass i ny bil... :)
 
Det forstår jeg! :) Før denne hadde vi en ford mondeo, og den hadde en del breiere og dypere bagasjerom :)

Sendt fra min Samsung
 
Mondeo ja! Der sa du noe... Den har jo blitt en del penere de siste åra og, synes jeg :)
 
Mondeo ja! Der sa du noe... Den har jo blitt en del penere de siste åra og, synes jeg :)
Ja, syns de nye mondeoene er ganske fine :)

Sendt fra min Samsung
 
Hmm 40 cm blir nok litt i trangeste laget for rottisen. Må nok ha minst 55 tror jeg ja. Hun må jo kunne snu seg liksom, slippe å rygge ut igjen ;-)
Tenkte også på bur i forsetet, men det har jeg gått bort ifra. Får vi en trøkk fra sida risikerer jeg jo å få bikkja i hue.

Men tusen takk for svar! Svar med cm-angivelse er helt supert! :)


Hehe ja... stor forskjell på en rottis og en liten japansk spisshund:p;)
 
Back
Topp