Ønsker meg inn her hos dere! :) Tidlig test?

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Da er det straks tid for testing igjen på meg... Er 4 dager til test kan være positiv... Men vet ikke om jeg greier å vente "sååå lenge" ;-)
Noen med erfaringer rundt tidlig testing? Evnt hvilke tester som er mest følsom osv? :)

Har en fornemmelse av at det kan være noe på gang, men tørr ikke tro på det før jeg har bevis.. :) :)

*håper håper håper*

:p;)
 
Hei, jeg testet veldig svakt på 11 dpo, riktig nok har jeg litt kortere lutealfase så det var dagen før jeg skulle ha mensen.
Da testet jeg med en A1 test hvor jeg så vidt så streken, tok da en digital som bekreftet at jeg er gravid. Så min erfaring nå og tidligere er at den digitale slår ut selv om streken bare er svak på de andre testene.
Ønsker deg masse lykke til med testingen ;) unner alle den følelsen når man står der med positivt svar.
 
Lurer på om det blir en tur på butikken for kjøp av RFSU-tester i dag... Så kan jeg teste med morgenurin i morgen? :) Da er jeg 10DPO... Er så spent så spent.. Og litt skremt ;-)

Har fra før en jente på snart 4 år, som gjerne kan tenke seg en liten bror eller søster :)
 
Første svangerskap testet jeg 3 dager før IKM og fikk da svaaak positiv "strek-test" - positiv digital test dagen etter.
Denne gangen fikk jeg svak positiv "strek-test" 4 dager før IKM og positiv digital test 3 dager før IKM :)
 
Jeg testa svakt positivt 4 dager før mensen skulle komme :) men testa på legekontoret dagen før, og da var den negativ. Sist tok jeg test 2 dager før jeg sku ha mensen, da var den negativ.. tok ny test dagen etter ikm, og den var da positiv! Brukte billigtest nå, og CB sist.
 
Jeg testet neg med rfsu 11 og 12 dpo. svaaakt positivt dåppodåppo
 
Jeg synes rfsu tok lang tid før den viste positivt, Billigtest viste svaaaak positiv 9 dpo mens CB digital viste gravid1-2 10 dpo

mulig den hadde gjort det 9 dpo også, men ville ikke sløse...
 
Jeg testa veldig svakt positivt 12 dpo og litt sterkere 13 dpo med strimmeltest fra billige-tester.no...
14 dpo positiv A1 graviditetstest, men ikke veldig sterk.
15 dpo - positiv A1 (fremdeles ikke veldig sterk) og GRAVID dukket opp på Clear Blue digital :)

Testet på ettermiddagsurin...
 
Back
Topp