Ønsker innspill om fornuftig lommespill-bruk!

ElisabethR

Forelsket i forumet
Haha, føler meg som ei gammel kjerring; er det noen som bruker ordet "lommespill" i dag, liksom??? :-p Jaja, jeg gjør nå det, og med det mener jeg type DS, PSP og hva det nå heter alt sammen.

Fireåringene har fått hver sin PSP (arva), og de er ville av begeistring. Tror de synes det er ekstremt stas å ha sin EGEN duppeditt, og ikke bare låne våre. Foreløpig har vi ikke så mange spill som passer for dem, men jeg får anskaffe noen. Litt av vitsen er at de skal bruke det på lange flyturer osv.

Men dere som har erfaring med sånt, hvordan "regulerer" dere bruken? Jeg vil nødig at de skal sitte bøyd over den der dingsen hele dagen, og ser med skrekk frem til fremtidige koflikter. Foreløpig har jeg sagt at dersom de ikke følger våre regler for bruk, åker den rett inn.. Så får vi sjå.

Er det forresten noen som har tips om ok spill til fireåringer på PSP?
 
Hehe sorry, men lommespill får meg til og tenke mer i perverse baner asså :p

Jeg har ikke så masse erfaring med psp, her i huset har det gått mest i Ds.
Vi har hatt faste tider de har fått lov og spille når de var så små. Men min erfaring på den aldern der er at de spiller seg fort lei :)

Spill pleier jeg og finne på cdon.com. Da går jeg faktisk inn og kikker på bildene, de som ser mest morro ut, de tar jeg sjansen på :)
 
Back
Topp