Ønsker du babyshower?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Noen ønsker det seg veldig, andre vil ikke i det heletatt. Hvordan er det med deg?
 
Hadde ikke hatt noe imot det, men er heller ikke typen til å spørre eller be noen lage til. Får jeg ikke er det helt greit, fikk ikke med forrige, får jeg denne gangen så er det veldig hyggelig :)
 
Jeg vet jeg får, da min søster begynte å planlegge i det hun fikk vite om graviditeten. Men helt ærlig så hadde det gått helt fint uten, da det ikke er så viktig for meg.
 
Hadde heldigvis en diskusjon om babyshower med bestevenninna like før jeg fant ut jeg var gravid, der hintet ikke var særlig subtilt om jeg skulle «komme i knipa».

Veldig koselig med babyshower synes jeg, så hadde blitt småskuffet om det ikke ble noe rett og slett!
 
Nei takk. Kom heller med middag og barnepass til meg de første ukene med perm.
 
Er ikke helt komfortabel med å være midtpunkt. Hadde selvfølgelig vært koselig, men har ikke nok venner så hadde bare blitt kleint med tilfeldige bekjente skrapet sammen :p
 
Er ikke helt komfortabel med å være midtpunkt. Hadde selvfølgelig vært koselig, men har ikke nok venner så hadde bare blitt kleint med tilfeldige bekjente skrapet sammen :p
Akkurat samme her :hilarious: Hadde bare blitt familie og svigerfamilie isåfall.
Har typ 3 nære venner, og alle bor laaangt unna. I første svangerskap bodde alle i nærheten, og det ble ikke noe shower den gangen likevel, så regner ikke akkurat med å få noe denne gangen heller :taunt014
 
Helt enig! Heldigvis jobber samboer hjemmefra :p Så kan bare overlate mini der og gjøre noe annet :D
 
Jeg synes babyshower er veldig koselig, og jeg vet at venninnene mine kommer til å arrangere for meg :) De kommer jo selvfølgelig på besøk etter fødselen også, skjønner ikke hvorfor folk sier at det er enten eller:laughing002
 
Nei, det er overhodet ikke min greie, og det har jeg sagt klart ifra om :p
 
Back
Topp