Ønsker dere

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
GOOOOOD HELG ALLE SAMMEN[:D][:D][:D]
Og sier SKÅL med det samme[:D] Hehe, er bare 1 rusbrus her i gården, leeenge siden sist nå[:D] Hva driver dere damer med da??[:D] Samboeren her er og leier en film, så er spent på hvilken film det blir[:D]

Åh! Det hørtes deilig ut[:D] Jeg sitter her som vanlig med begge ungene og venter på at pizzaen skal bli ferdig[:)]

ORIGINAL: forvirretmor

Åh! Det hørtes deilig ut[:D] Jeg sitter her som vanlig med begge ungene og venter på at pizzaen skal bli ferdig[:)]

Åh, deilig[:D] Kos deg snuppa, med pizza og guttene dine, de er jo bare til å spise opp[:D] (ikke at jeg skal spise de opp altså[8D])

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Åh, deilig[:D] Kos deg snuppa, med pizza og guttene dine, de er jo bare til å spise opp[:D] (ikke at jeg skal spise de opp altså[8D])
Hehe det var betryggende å høre ^^
Nyyyyyyyyyyyyyt cider og film supermamma,det fortjener du

<-------- u and me baby[:D] hehe... takk, skal kose meg max nå[:D]

Får se hva kvelden byr på. JEG skal hvertfall rydde litt å se på film etterpå. Hva han surpuppa til mann i sofaen skal vet jeg ikke. Ikke vil han si hvorfor han er furt heller så han kan egentlig bare sitte der til det gror mose pa han. Tror han har "mannsen" eller noe og er det sånn jeg blir når jeg pmser så vil jeg sende et dypt beklager til alle som har vært i min nærhet da!
V

<-------- u and me baby[:D] hehe... takk, skal kose meg max nå[:D]

Jeg sitter med lillegutt på armen og ser norske talenter[;)] C løper rundt og gjør alt for å drøye 5 minutter ekstra før hun må legge seg[8D]

Kos deg med film og rusbrusen din NkariOgSnuppa, det hørtes helt herlig ut![;)] jeg har ikke brus engang[:-]

forvirretmor: Kos deg med de to skjønnasene dine, og en sikkert kjempegod pizza[:D]

MalinDalin: god bedring til surpompen[8D] Håper du får en fin kveld likevel[:D]

ORIGINAL: MammoC

Jeg sitter med lillegutt på armen og ser norske talenter[;)] C løper rundt og gjør alt for å drøye 5 minutter ekstra før hun må legge seg[8D]

Kos deg med film og rusbrusen din NkariOgSnuppa, det hørtes helt herlig ut![;)] jeg har ikke brus engang[:-]

forvirretmor: Kos deg med de to skjønnasene dine, og en sikkert kjempegod pizza[:D]

MalinDalin: god bedring til surpompen[8D] Håper du får en fin kveld likevel[:D]
*drømme seg bort til spedbarnstiden*

Back
Topp