Ønsker dere noe til morsdagen?

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Sambo spurte meg i stad hvilken kake jeg ønsker meg han og jentene skal lage :love7 Og hva jeg ønsker meg i morsdagsgave! Sa jeg ikke ønsket noe, men det MÅTTE jeg!? Jeg ønsker meg ett kjede med 2 jenter og en gutt på eller ett sånt kjede hvor det er en mamma og en pappa som holder rundt sine 3 barn<3 Pleier og få kake, noe jeg setter veldig pris på, men pleier ikke og få gave! Kommer ann på fra år til år:)

Har dere noen ønsker?
 
Jeg har ønsket meg et tykt og godt pledd som de har i hobby/interiør butikken rett over gata her. Tenkte det vil være fint å pakke meg inn i når jeg skal sitte ute og nyte sola før det er blitt varmt i lufta :D
 
Så koselig- var ett veldig bra ønske synes jeg;)
 
Sambo spurte meg i stad hvilken kake jeg ønsker meg han og jentene skal lage :love7 Og hva jeg ønsker meg i morsdagsgave! Sa jeg ikke ønsket noe, men det MÅTTE jeg!? Jeg ønsker meg ett kjede med 2 jenter og en gutt på eller ett sånt kjede hvor det er en mamma og en pappa som holder rundt sine 3 barn<3 Pleier og få kake, noe jeg setter veldig pris på, men pleier ikke og få gave! Kommer ann på fra år til år:)

Har dere noen ønsker?

Jeg ønsker meg en mann som spør om sånt jeg..

(Sorry at jeg sniker,ting popper opp på appen ;) )
 
Vi skal på weekendtur til østersund, så gaven blir i grunn turen med gode middager:)
 
Jeg ønsker meg egentlig ingenting før hun kan lage et kort eller noe selv, men måtte komme med ønske jeg også. Kom bare på smykkestativ eller en god bodylotion, men det var visst for billig sa han så da ønsker jeg meg lite fotoapparat jeg kan ha i stellebagen. Synst ikke morsdagsgaver skal være dyre, men han får velge selv :) kaka lager jeg selv på bestilling fra mannen..jeg er ikke så glad i kaker og søtaaker så det blir han som spiser det meste..hihi :) det blir daimiskake med marengsbunn her :)
 
jeg har ønska meg denne:
http://gumigem.no/ourshop/cat_652230-Miller-Heart-Pendant.html

det er et BITERINGsmykke :D Kan ikke bruke vanlige smykker for snuppa spiser på de, så da ønsker jeg meg et smykke som er ment for babysmaking! :D
FINT!!! :D

JEg har ikke ønsket meg noe. Men mannen kjøpte gave til meg fra barna i helgen siden vi er bortreist neste helt. Jeg fikk en nydelig blomst og en superundertøytrøye som jeg har siklet på en stund :p Aner ikke hvordan han visste det men.
Vi pleier ikke å gjøre noe kjempestort ut av disse dagene. Jeg synes det koseligste er å få kos og klem fra ungene og kanskje en tegning fra eldste :D
 
Sånn ser smykkene ut som jeg har ønsket meg:)

1_10073_MD_Loving-Familyandreg-2Parent-3Child-Small-Pendant.JPG

3625122-70.jpg


3625121-70.jpg

3625122-29.jpg
 
Fine!!!!
 
Jeg ønsker meg en mann som spør om sånt jeg..

(Sorry at jeg sniker,ting popper opp på appen ;) )

Haha. Ja, han er virkelig en god kjæreste<3 bare koselig du er innom og sniker:p
 
Jeg ønsker meg egentlig ingenting før hun kan lage et kort eller noe selv, men måtte komme med ønske jeg også. Kom bare på smykkestativ eller en god bodylotion, men det var visst for billig sa han så da ønsker jeg meg lite fotoapparat jeg kan ha i stellebagen. Synst ikke morsdagsgaver skal være dyre, men han får velge selv :) kaka lager jeg selv på bestilling fra mannen..jeg er ikke så glad i kaker og søtaaker så det blir han som spiser det meste..hihi :) det blir daimiskake med marengsbunn her :)

Naaaaaam, hørtes ut som en knallgod kake:D Jeg er en skikkelig kakemoms jeg da:p Fint med et kamera, og er alltid bruk for det med sånne små som vi har:D
 
Jeg ønsker meg egentlig ingenting før hun kan lage et kort eller noe selv, men måtte komme med ønske jeg også. Kom bare på smykkestativ eller en god bodylotion, men det var visst for billig sa han så da ønsker jeg meg lite fotoapparat jeg kan ha i stellebagen. Synst ikke morsdagsgaver skal være dyre, men han får velge selv :) kaka lager jeg selv på bestilling fra mannen..jeg er ikke så glad i kaker og søtaaker så det blir han som spiser det meste..hihi :) det blir daimiskake med marengsbunn her :)

Er den god med marengsbunn?
Mamma og jeg pleier å bake daimiskake med mandelbunn, men mannen er allergisk og ELSKER den kaka. Har prøvd å lage den med kjeksbunn, men den ble altor hard...
 
Er den god med marengsbunn?
Mamma og jeg pleier å bake daimiskake med mandelbunn, men mannen er allergisk og ELSKER den kaka. Har prøvd å lage den med kjeksbunn, men den ble altor hard...
HERLIG med marengsbunn :rolleyes:
Jeg er også allergisk mot nøtter, så svigermor lager den alltid med marengsbunn til meg! :D
 
HERLIG med marengsbunn :rolleyes:
Jeg er også allergisk mot nøtter, så svigermor lager den alltid med marengsbunn til meg! :D

Da må jeg bake det til mannen. Han kommer til å bli veldig glad!
 
Er den god med marengsbunn?
Mamma og jeg pleier å bake daimiskake med mandelbunn, men mannen er allergisk og ELSKER den kaka. Har prøvd å lage den med kjeksbunn, men den ble altor hard...

Den er mye bedre med marengs enn annen bunn synes jeg. Marengsen smelter på tunga :) kan legge ut oppskrift senere i kveld visst du vil :) perfekt for nøtteallergikere..visst de kan spise daim da..vet faktisk ikke hva daim er laga av ;-)
 
Den er mye bedre med marengs enn annen bunn synes jeg. Marengsen smelter på tunga :) kan legge ut oppskrift senere i kveld visst du vil :) perfekt for nøtteallergikere..visst de kan spise daim da..vet faktisk ikke hva daim er laga av ;-)
Han tåler daim hvertfall =)
JA TAKK!!!
 
Back
Topp