Ønsker dere et spesielt kjønn?

Hadde vært veldig greit med ei jente da jeg har ei på snart 2 år fra før, men blir det en gutt, så blir jeg like glad :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Jeg ønsker meg en jente...
for det var en jente vi mistet i fjor og vi har alt klart til en liten jente. Så jeg ønsker vi får en liten lillesøster som kan få arve disse tingene som vi har kjøpt til storesøster som desverre aldri fikk bruke de.

Ellers er jeg der at jeg nesten blir litt fornærmet når noen sier at alt de ønsker seg er et friskt barn!
Jeg skjønner jo forsåvidt hva de mener, kjønn blir ikke så viktig i en slik sammenheng.
så jeg blir ikke sint eller noe, men en sykdom skulle jeg tatt med om bare barnet mitt hadde levd. Så jeg kunne kose med henne, trøste henne og holde henne tett inntil meg...

Det forstår jeg godt!... Klem <3
 
At man ønsker seg friskt barn ser jeg på som en selvfølge at alle ønsker...og ja...jeg tør å si at nå som 3.barn kommer, så hadde det vært koselig med ei litta jente, da jeg har to flotte gutter fra før av...men skuffa om jeg får gutt ? Absolutt ikke!!! Like velkommen uansett kjønn...
Sier ikke at noen gjør det her (har ikke lest alle svar) men jeg ser ikke problemet med å ønske litt, når alt er nytt og man ikke vet :)

Nei for all del, jeg bare lurte :) Men jeg synes for min del det er litt ekkelt når folk snakker for meg som om det er jente jeg vil ha (og det hadde jeg blitt veldig glad for!! Men det hadde jeg blitt for gutt også..) bare fordi jeg har gutter fra før.. Da virker det ikke som guttene jeg har er "gode nok", på en måte.. Jeg skjønner jo at de sikkert ikke tenker det, jeg mener det selvfølgelig absolutt ikke, men jeg blir på en måte redd andre skal tolke det sånn.. Men jeg innser at jeg sikkert er tåpelig som tenker sånt :p

Men jeg har ønsket meg to ganger, jeg, og er ikke flau for det, enten det er nytt eller ikke. Og skjønner godt den med at folk kunne tenke seg en av hver osv.. Er mest den at andre skal synse for meg (som jeg uansett ikke liker uavhengig av tema), si det høyt foran barna osv...
 
Er på samme linje som Pontus!! :)

Det er en selvfølge å ønske seg et frisk barn. Det er jo ingen som ønsker et sykt barn, men får man det , så gjør man det , og takkler det deretter. Lille venn, velkommen uansett :)

Jeg har to herlige deilige flotte gutter. Og det er stas! Synes det hadde vært sååååå koselig med ei lita lillesøster, men får vi en til i B-Gjengen , så er det heeelt greit :)
 
Kjønn har ingen betydning :) Har gutt fra før, og blir like glad uansett :)
 
Nei for all del, jeg bare lurte :) Men jeg synes for min del det er litt ekkelt når folk snakker for meg som om det er jente jeg vil ha (og det hadde jeg blitt veldig glad for!! Men det hadde jeg blitt for gutt også..) bare fordi jeg har gutter fra før.. Da virker det ikke som guttene jeg har er "gode nok", på en måte.. Jeg skjønner jo at de sikkert ikke tenker det, jeg mener det selvfølgelig absolutt ikke, men jeg blir på en måte redd andre skal tolke det sånn.. Men jeg innser at jeg sikkert er tåpelig som tenker sånt :p

Men jeg har ønsket meg to ganger, jeg, og er ikke flau for det, enten det er nytt eller ikke. Og skjønner godt den med at folk kunne tenke seg en av hver osv.. Er mest den at andre skal synse for meg (som jeg uansett ikke liker uavhengig av tema), si det høyt foran barna osv...

Jeg ser den...jeg fikk de antydningene allerede 2 gang jeg gikk gravid...folk skal føle ditt og mene datt...det kommer det som kommer, men i mellomtiden kan man drømme og ønske :) det er litt av spenningen med uvissheten i magen...
om folk spør meg, så sier jeg bare at det hadde vært koselig med ei litta jente siden jeg har to flotte gutter fra før...men tiden vil vise ...og at det som kommer er ønsket like mye uansett kjønn :)
 
Drømte i natt at det var jente-baby i magen ;) Så får vi se om jeg er sanndrømt. Var heeelt sikker sist på at det var gutt, og det stemte :D Det er kjempespennende å lure :p
 
Sånn rent praktisk så er det "best" med gutt siden vi har alt til gutt fra før :p Men samtidig så har jeg jo litt lyst på en av hver, men det gjør meg ingenting om det er en gutt til <3 Føler meg bare heldig som får æren av å bli mamma, to ganger! <3 :D Det er jo tross alt ingen selvfølge...
 
Sånn rent praktisk så er det "best" med gutt siden vi har alt til gutt fra før :p Men samtidig så har jeg jo litt lyst på en av hver, men det gjør meg ingenting om det er en gutt til <3 Føler meg bare heldig som får æren av å bli mamma, to ganger! <3 :D Det er jo tross alt ingen selvfølge...

Så sant, så sant! Vi er heldige, med eller uten kvalme og oppkast, mange som ville vært i vårt sted!
 
Jeg ønsker meg en jente...
for det var en jente vi mistet i fjor og vi har alt klart til en liten jente. Så jeg ønsker vi får en liten lillesøster som kan få arve disse tingene som vi har kjøpt til storesøster som desverre aldri fikk bruke de.

Ellers er jeg der at jeg nesten blir litt fornærmet når noen sier at alt de ønsker seg er et friskt barn!
Jeg skjønner jo forsåvidt hva de mener, kjønn blir ikke så viktig i en slik sammenheng.
så jeg blir ikke sint eller noe, men en sykdom skulle jeg tatt med om bare barnet mitt hadde levd. Så jeg kunne kose med henne, trøste henne og holde henne tett inntil meg...

rørende historie * klemme på*
 
Dette er vår første så det kommer på samme hvilket skjønn det, som min samboer svarte når jeg spurte han " det kommer på samme bare det er en standar produksjon"
 
Vi er like glade uansett kjønn vi, skikkelig spennende :) Storebror ønsker en lillebror og lillesøster ønsker en lillesøster..
 
Blir lykkelig uansett, kjekt med en av hver, men like kjekt og ikke minst praktisk og økonomisk med en ny gutt :)
 
Blir lykkelig uansett, kjekt med en av hver, men like kjekt og ikke minst praktisk og økonomisk med en ny gutt :)
Tenker akkurat det samme, Helt enig :) tenker at det seinere er kanskje kjekkere å være mormor enn farmor? Får mer besøk da kanskje?:) hehehe
 
Nei, det spiller ingen rolle. Vi blir like overlykkelige uansett hva det måtte bli. Jeg går med en liten guttefølelse, og det hadde vært morro å ha en av hver, men jeg kan ikke si jeg blir lei meg om det viser seg å være jente istede :) Så lenge Mini er frisk og alt er som det skal, skal jeg være super lykkelig :)
 
Back
Topp