M
Moderator Irene
Guest
Evt hva?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg fikk samme beskjeden sist jeg var gravid. Javel??? Det var jo babyting jeg ønsket meg?? Ser faktisk ikke problemet. Istedenfor fikk jeg heller en ubrukelig gave som aldri har blitt brukt - ikke på pur f selvfølgelig men fordi det var noe jeg ikke hadde noen som helst nytte av.Ja, ønsker meg babycall og sengetøy. Men fått beskjed om at vi ikke får babyutstyr til jul siden det ikke er til "oss" :/ synes det er litt dumt tenkt, for vi trenger hjelp med de økonomiske sidene av familieforøkelse mer enn ildfaste former og lysestaker som vi har hundrevis av fra før
Hæ... så rart!! Det er jo til dere. Vi trenger absolutt ingenting, men ting til baby ønsker jeg meg. Det er jo det vi faktisk trenger nå.Ja, ønsker meg babycall og sengetøy. Men fått beskjed om at vi ikke får babyutstyr til jul siden det ikke er til "oss" :/ synes det er litt dumt tenkt, for vi trenger hjelp med de økonomiske sidene av familieforøkelse mer enn ildfaste former og lysestaker som vi har hundrevis av fra før
Noen mener det er rart å gi til noen som ikke engang er født ennå. Men jeg skjønner egentlig ikke problemet hvis jeg ikke ønsker meg noe... Føles nesten ut som at folk vil vente med gaver i tilfelle noe går galt???Hæ... så rart!! Det er jo til dere. Vi trenger absolutt ingenting, men ting til baby ønsker jeg meg. Det er jo det vi faktisk trenger nå.
Jeg ser jo den, men man må jo handle inn til babyen kommer hvis man ikke kan ønske seg ting til babyen til jul må man jo bare kjøpe det selv skal ikke være lettNoen mener det er rart å gi til noen som ikke engang er født ennå. Men jeg skjønner egentlig ikke problemet hvis jeg ikke ønsker meg noe... Føles nesten ut som at folk vil vente med gaver i tilfelle noe går galt???