Ønsker dere dere babyting i julegave?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Har ikke direkte ønsket meg babyting, men har fått penger til vognpose og teppe til lekegrinda av mamma, så pakker det inn og legger under treet til meg selv :D Mistenker også at søsteren min strikker noe plagg/teppe til Minimannen, og det blir kjempekoselig å få
 
Ja vi ønsker oss kun babyting til jul. Ikke noe spesifikt, men feks gavekort på barnebutikk slik at vi kan kjøpe det vi trenger. Vi har jo allerede det meste vi trenger til oss selv..
 
Ja ønsker meg ting til babyen ja. Jeg har ingenting jeg trenger selv, så hvorfor ikke? Ønsker meg blant annet en lekegrind og klær i de minste størrelsene.
 
Ja, ønsker meg babycall og sengetøy. Men fått beskjed om at vi ikke får babyutstyr til jul siden det ikke er til "oss" :/ synes det er litt dumt tenkt, for vi trenger hjelp med de økonomiske sidene av familieforøkelse mer enn ildfaste former og lysestaker som vi har hundrevis av fra før :p
 
Ja, ønsker meg babycall og sengetøy. Men fått beskjed om at vi ikke får babyutstyr til jul siden det ikke er til "oss" :/ synes det er litt dumt tenkt, for vi trenger hjelp med de økonomiske sidene av familieforøkelse mer enn ildfaste former og lysestaker som vi har hundrevis av fra før :p
Ja jeg fikk samme beskjeden sist jeg var gravid. Javel??? Det var jo babyting jeg ønsket meg?? Ser faktisk ikke problemet. Istedenfor fikk jeg heller en ubrukelig gave som aldri har blitt brukt - ikke på pur f selvfølgelig men fordi det var noe jeg ikke hadde noen som helst nytte av.
 
Ja, ønsker meg babycall og sengetøy. Men fått beskjed om at vi ikke får babyutstyr til jul siden det ikke er til "oss" :/ synes det er litt dumt tenkt, for vi trenger hjelp med de økonomiske sidene av familieforøkelse mer enn ildfaste former og lysestaker som vi har hundrevis av fra før :p
Hæ... så rart!! Det er jo til dere. Vi trenger absolutt ingenting, men ting til baby ønsker jeg meg. Det er jo det vi faktisk trenger nå.
 
Jeg har ønsket meg bæresele og håper at jeg får det til jul :) så slipper jeg å kjøpe det selv :p
 
Hæ... så rart!! Det er jo til dere. Vi trenger absolutt ingenting, men ting til baby ønsker jeg meg. Det er jo det vi faktisk trenger nå.
Noen mener det er rart å gi til noen som ikke engang er født ennå. Men jeg skjønner egentlig ikke problemet hvis jeg ikke ønsker meg noe... Føles nesten ut som at folk vil vente med gaver i tilfelle noe går galt???
 
Noen mener det er rart å gi til noen som ikke engang er født ennå. Men jeg skjønner egentlig ikke problemet hvis jeg ikke ønsker meg noe... Føles nesten ut som at folk vil vente med gaver i tilfelle noe går galt???
Jeg ser jo den, men man må jo handle inn til babyen kommer :p hvis man ikke kan ønske seg ting til babyen til jul må man jo bare kjøpe det selv :p skal ikke være lett :)
 
Nei. Med tanke på at barnet ikke er født blir det så unaturlig.
Mye faremomenter, det er ikke over før det er over...

Har en del erfaring med dette fra familie og venner. Den sorgprosessen unner jeg ingen. Så vi venter.
 
Har ønsket oss litt ting til babyen med tanke på att vi ikke ønsker og trenger nle til oss selv. Vet vi får en vippestol til jul så har vi lagt inn litt sånne ønsker som jeg ikke ser behovet for å bruke penger på selv men som kan være greit å ha :)
 
Vi har ønsket oss ting til baby,godt med den hjelpen man kan få :) ønsket oss f.eks dyne og pute,gavekort,håndklær til baby, bæresele....
 
jeg ønsket meg masse ting til baby til jul... Lekegrind...vippestol...tripp trapp stol med new born sete...osv... Men får det ikke... Men noen har kjøpt gaver til baby da ❤️
 
Back
Topp