Ønsker dere alle lykke til videre..

Jente10spire14

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Da har jeg vært på sykehuset for å sjekke hcg, og det hadde synket mye siden lørdag. Så da får jeg takke for meg og ønske dere alle lykke til videre med Mai skattene deres :) håper spiren sitter hos oss om ikke lenge også<3 klem til dere alle.>
 
Uff, d var trist å høre, sender d en varm klem og håper at du kommer fort på gravide forum igjen, klem
 
Så trist... Lykke til videre! Neste gang sitter spiren vettu:-):-)
 
Uff da, masse lykke til videre! Håper alt går så mye bedre neste gang :)
 
Å nei :-( ønsker deg masse lykke til videre! Håper spiren sitter snart igjen og da i 9mnd. Mange klemmer til deg <3>
 
Så trist :( masse lykke til neste gang!
 


Nica_ skrev:
Uff så trist 
Lykke til videre, håper det klaffer snart!




Sign!
 
huff så trist!!!:/ sender deg mange varme klemmer!=) håper spira setter seg fast på neste forsøk!:)
 
Tusen takk jenter, håper resten av dere får beholde spirene deres til i mai. Var på ul igjen idag, etter at hcg nivået hadde synket betraktelig etter lørdag og store blødninger, og der var det ingenting igjen.. :/
 
Det var triste nyheter. Ønsker deg lykke til videre. Jeg har skjønt at mange blir fort gravide igjen etter å ha mistet.
 
Så trist, ååå syns det er så mange som har mistet i det siste, ikke noe kjekt i det hele tatt :/ Blir orntelig lei meg. 

Lykke til videre <3
 
Huff så kjedelig,ikke du og:-( håper spiren sitter igjen snart og holder seg der i 9 mnd.
 


Lykkeliten_84 skrev:
Så trist, ååå syns det er så mange som har mistet i det siste, ikke noe kjekt i det hele tatt :/ Blir orntelig lei meg. 

Lykke til videre <3


 


Niceday skrev:
Så trist :( masse lykke til neste gang!



Signerer på det sterkeste :(
 
Back
Topp