Ønsker dere all mulig lykke til videre.

Tusen takk for gode og varme ord. Har vært en lang dag.. Ligger fortsatt på sykehuset, men det er utsikter for at jeg kan reise hjem om en times tid. Så håper veldig på det.
 
Huff så trist lesing, gizzie. Det er forferdelig det du går igjennom nå. Sender deg all mulig styrke i tanke-form og en varm klem.:(❤️
 
Takker en gang til for alle gode ord og støtte. Jeg er utrolig heldig, og har mange gode mennesker rundt meg. Ble møtt med varme og forståelse på sykehuset. Legen endret og forlenget sykemeldingen min med et knipps, med beskjed om at hun vil jeg skal komme på dobbelttimen som skulle være 12 ukers kontroll, for å prate. Og i dag fikk jeg jammen sms av gynekologen også, om at jeg bare måtte ta kontakt om det var behov.
Selv om dette er utrolig vondt, så sitter jeg igjen ydmyk og takknemlig for all støtte. Vet at ikke alle har et slikt støtteapparat rundt seg..
Og hvem vet.. Om en stund får vi kanskje samlet mot nok til å prøve igjen.
 
Takker en gang til for alle gode ord og støtte. Jeg er utrolig heldig, og har mange gode mennesker rundt meg. Ble møtt med varme og forståelse på sykehuset. Legen endret og forlenget sykemeldingen min med et knipps, med beskjed om at hun vil jeg skal komme på dobbelttimen som skulle være 12 ukers kontroll, for å prate. Og i dag fikk jeg jammen sms av gynekologen også, om at jeg bare måtte ta kontakt om det var behov.
Selv om dette er utrolig vondt, så sitter jeg igjen ydmyk og takknemlig for all støtte. Vet at ikke alle har et slikt støtteapparat rundt seg..
Og hvem vet.. Om en stund får vi kanskje samlet mot nok til å prøve igjen.

Det var godt å høre, oppi alt det vonde :Heartred
 
Back
Topp