Ønsker dere å vite kjønnet?

~Blikk~

Elsker forumet
Når dere skal på ul, ønsker dere å få vite kjønnet på babyen?
Er det noen her som ikke vil på ordinær ul?
 
Eg vil veta kjønnet! Hehe... møje pga at eg e så nysgjerrig, men og pga praktiske ting som kler. Har ørten kassar me kler itte jentungen, men eg har og ørten kassar me kler t gutt, som eg har på lagring fra hu eina søster mi ( men hu e jo ferdig me ungar då)...
 
Ja vi skal vite det:-)
 
Vi skal ikke vite det!! Vi har jo en av hver fra før så det meste av utstyr har vi allerede...
Og siden vi visste det med de to andre hadde det vært moro å ikke visst det en gang også,ser for meg det er ekstra spennende:) Men det er jo mulig vi ser det på ul likevel da...
 
Jeg har egentlig lyst til å ikke vite for å bli overrasket, MEN vet jeg er altfor nysgjerrig til å klare å la vær. Men sambo vil at vi skal gjøre som sist, vi vet, men ingen andre :)
 
Jeg vil vite
 
Jepp, og ser de det ikke blir det ny ul ja ;)
 
Ja, jeg har lyst til å vite det om de kan se det da :)
 
Jaaaaaaaa
 
åh ja, selvfølgelig skal vi vite det
 
nei jeg vil ikke vite...men samboer vil så vi får se når den tid kommer :)
 
Ja,har lyst å vite,men tror vi lar være denne gangen også
Fint å få en liten overalskelse
 
Jeg synes det er nok overraskelser med svangerskap så ja, jeg vil vite!
 
Jeg trenger overhode ingen overraskelse, jeg trenger å planlegge klær og farger og diverse hehehe jeg vil ikke kjøpe et plagg eller noe som helst de første 2-3 mnd om det lar seg gjøre, vil bare kose meg, ikke drasse med meg småtasser i butikken... 

Så jeg vil definitivt vite kjønn :D 

Holder en knapp på at det er en gutt jeg altså... Aner ikke hvorfor!! 
 
jeg vil vite :) men lurer litt på å holde det hemmelig til folk rundt oss.. får se :) gleder meg!! :D
 


Tuttlå skrev:
nei jeg vil ikke vite...men samboer vil så vi får se når den tid kommer :)


Akkurat som det er her hos oss det. Blir nok mannen som vinner tenker jeg:)
 
JA! jeg vil vite det ..
klarer ikke å vente til oktober
 
me skal vente til vetle blir fødd:-)

Synst det gjer det ekstra spennande!! :-) 
 
Vil vite det.. syns det var stas å vite sist, og ble så godt kjent med lill ei magen da, han fikk navn og alt, og visste liksom hvem som var der inne <3
Dessuten er jeg altfor nyskjerrig..
Kanskje om vi hadde hatt en av hver fra før, da hadde jeg kanskje klart å holde meg.. nei, tror egentlig ikke det :P
 
Back
Topp