Ønsker barn

Vis vedlegget 474107
Blei ikkje noke juli baby for meg. No blir datteren min 4 år før ho får seg søsken, om ho får i heile tatt :crybaby2
Off det er vondt når det ikke går gang på gang :sorry: :Heartbigred Anbefaler deg å vurdere utredning sånn som andre har rådet deg, prøve i over 2 år er tungt :Heartbigred Er jo ikke sikkert dere trenger IVF, kanskje bare støttemedisiner kan hjelpe :Heartred

Off det er vondt når det ikke går gang på gang :sorry: :Heartbigred Anbefaler deg å vurdere utredning sånn som andre har rådet deg, prøve i over 2 år er tungt :Heartbigred Er jo ikke sikkert dere trenger IVF, kanskje bare støttemedisiner kan hjelpe :Heartred
Har minnet på mannen om å få time til oss men går ikkje heilt inn der. Litt vanskelig for meg siden vi er i Finland no og eg snakker ikkje flytende finsk og liker ikkje å ringe slikt:banghead: men ja eg skulle gjerne sjekket om det var noke der inne som forhindrer befruktningen siden forrige graviditet og sjå om han har dyktige svømmere

Gud kor eg hater at tr skal bli forsinka når eg er gravid. No mister eg sjansen for å få august baby.

No har endelig mannen ring og bestilt legetime til oss. Ein til meg i starten av desember og ein til han seinere. Er vist bare snakking men eg ønsker å ha ein ul eller kva dei gjer for å sjekke om at er fint og at ingenting hindrer befruktning. Vil gjerne vite korleis svømmerne til mannen er også. Han har alltid tenkt at ingenting er gale siden han er ung og sunn men no har eg vert så lang ned i kjelleren den siste uken at han merka til da og har vel innsett kor viktig det er for meg.

No har endelig mannen ring og bestilt legetime til oss. Ein til meg i starten av desember og ein til han seinere. Er vist bare snakking men eg ønsker å ha ein ul eller kva dei gjer for å sjekke om at er fint og at ingenting hindrer befruktning. Vil gjerne vite korleis svømmerne til mannen er også. Han har alltid tenkt at ingenting er gale siden han er ung og sunn men no har eg vert så lang ned i kjelleren den siste uken at han merka til da og har vel innsett kor viktig det er for meg.
Godt dere har fått bestilt legetime nå, masse lykke til og hold oss oppdatert :happy: :Heartbigred

Ein babybukse i kasjmir garn. Skal lage omslagsjakke og kyse til. Dårlig bilde men fargen er jord clothing sin green cashmere i golden. Ein gylden brun farge. Håper eg kan bruke settet neste år :angelic:
IMG_20251128_211006_741.jpg

Ein babybukse i kasjmir garn. Skal lage omslagsjakke og kyse til. Dårlig bilde men fargen er jord clothing sin green cashmere i golden. Ein gylden brun farge. Håper eg kan bruke settet neste år :angelic:
Vis vedlegget 474978
Wowow :woot: Så sykt koselig å kunne lage sånne klær selv, jeg strikket en lapp til lappeteppe en gang, begynte med 7 masker og endte dessverre opp med 13 :facepalm:

Screenshot_20251202-121011.png

Kva skjer med eggløsningen min liksom??:banghead: alle symptomer var så tydelige men ingen god økning på tempen. Vil den øke sakte og vere ein sikkelig eggløsning eller må eg vente til seinere eller neste syklus?

Back
Topp