Tuuli
Flørter med forumet
Testa første test no men den var negativVeldig fint temperatur, blir spennendeNår har du planlagt å teste?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testa første test no men den var negativVeldig fint temperatur, blir spennendeNår har du planlagt å teste?

Håper at det dukker opp to streker på neste test, tempen er iallefall veldig finTesta første test no men den var negativ![]()

Negativ i dag også. Har ein følelse på at den kjem til å synke kraftig ned snartHåper at det dukker opp to streker på neste test, tempen er iallefall veldig fin![]()
Blir Spennende dette her7dpo. Tempen er ca 0.30 grader høgere enn forrige måned. Håper det er eit bra tegn for eg føler meg varmere no enn ellers.
Vis vedlegget 473864

Ja! Syntes tempen var så mykje høgere denne måneden at eg håper det er eit godt tegn. Prøvde å google om det var forskjell på tempen om ein var gravid eller ikkje med ser ikkje sånn ut. Men det er jo faktisk ein eggløsning så skal jo ha ein sjanse uansett.Blir Spennende dette her![]()
![]()
Korleis går det med deg? Tenker ofte på degBlir Spennende dette her![]()
![]()