Ønsker å oppmuntre

monicabebe

Forumet er livet
alle dere som sliter med å få spiren til å sitte!!
 
Jeg skulle ønske det kunne klaffe for dere alle sammen i neste forsøk...det hadde dere så inderlig fortjent!! Det er så vanskelig å godta at det skal være så vanskelig for noen og enkelt for andre....
 
Ville bare si at vi er mange som håper med dere, og som virkelig ØNSKER at dere snart skal ha kulemager!!
 
Sender dere mange klemmer og varme tanker!
 
Klem, Monica
 
Takk vennen [:)]  Det hjelper med gode ord, men akkurat da tanta kommer føles det som om det aldri skal klaffe, og skjønner ikke hva som er galt...... Men når det nærmer seg el er det glemt, heldigvis!!
 
Håper alle oss her inne på dette forumet skal få spiren til å sitte snart [:)]
 
Tusen takk for støtten[;)] 
 
Innimellom kan det være veldig tøft og man er i ferd med å gi opp, men nå har jeg fått meg et nytt slagord:
 
"Det er gøy å prøve"
 
Tjihi- lykke til med svangerskapet videre [;)]
 
Tusen takk for litt oppmuntring!
Alltid godt å få litt av det...
Må bare si at jeg ikke hadde holdt ut denne lange prøvetiden uten dere jenter! Dere er jo bare såååå gode!
 
Takk for oppmuntringa, ja..[:)] Godt at dere med kulemager tenker på oss slitere også. Det varmer[:)]
 
Vi tenker MASSE på dere jenter! Jeg blir oppriktig lei meg når det ikke klaffer for dere, selv om jeg ikke kjenner noen av dere..
Jeg har selv pcos, så det er virkelig mulig å bli gravid fordi om man har en diagnose.. [:D]
Ønsker dere MASSE MASSE lykke til, og håper så inderlig at spiren snart skal sitte hos hver og en av dere!!
*sender masse babystøv med det samme*
 
Sender mer oppmuntring til dere, jenter!!
 
Likte mottoet til solå..."det er moro å prøve"
 
Skjønner at det er vanskelig å se positivt på ting innimellom....men håper dere klarer det på gode dager!!
 
Jeg krysser fingrene for klaff for dere alle!!
 
Klem, M
 
Back
Topp