Vesla her er nå 5 uker. Når hun er våken så vil hun bli holdt hele tiden. Har forsøkt flere ganger å legge henne fra meg på vippestol , i babynestet og på sofaen men da begynner hun å "klage " ganske raskt etterpå.Flere som har stort kosebehov?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bæresele men glemmer å bruke den! Er jo genialt for da kan man gå på do, lage mat og andre nødvendigheter uten å måtte la babyen ligge og skrike. Er også avlastende for rygg og skuldreSånn er det her også. Han har et stort behov for nærhet. Så tur i vogna går ikke, for han vil ikke ligge alene, så har skaffa oss bæresele så vi kan prøve ut det på tur.
Tur i bil går heller ikke, ikke engang om vi sitter ved siden av han, han vil rett og slett bli holdt
Så her gjøres alt på skift, spising, tannpuss osv
Han er 8 uker på fredag så håper det blir bedre for er vanskelig når mannen er på jobb og jeg er alene med han. Får ikke spist noe annet enn enkel mat som ikke må tilberedes og kan spises med en hånd som feks kjeks før mannen kommer hjem.
På en annen side er det litt kos også