Jeg er med kun på mamma-pakken. [:)]
Det jeg nevner her er jo bare forslag da, men har noen konkrete ønsker. [:D]
Må jo si at jeg ønsker meg ting til scrapping da.
Alt fra papir, blonder/bånd, blomster, glimmer mist (glitterspray), distress ink (stempelputer), alfabeter eller annen pynt blir jeg kjempeglad for![:D]
Så har jeg også fått veldig lyst på noen nye te-lysestaker, er litt svak for de som er så populære nå, sånne i sølv med mønster el. Vil ikke ha noe med farger da, blankt og/eller sølv vil jeg ha. [:)] Men jeg liker også sånne små telysestaker som bare er i glass, og da kan jeg godt ta med farger.[:)]
Ellers er jo egenpleie bestandig kos, som diverse ansiktsmasker el. Fine starinlys (gjerne firkantede kubbelys el) (helst i rødt, lilla, blått eller hvitt, sølv og svart funker også).
Men om den som skal gi meg en gave er flink til å lage noe, blir jeg kjempeglad for noe hjemmelaget og fint. [:)]
Kom på en idè til, jeg blir veldig glad for en film, spesielt en julefilm. Det kan godt være tegnefilm, og gjerne brukt for min del så lenge den er uten hakk. [:)] (Jeg har noen få filmer, Love actually, the holiday, reisen til julestjernen, fred clause, og mikkes magiske jul (innesnødd i musehuset).)