ØNSKELISTE TRÅD

stinesin

Glad i forumet
JENTER, HER KAN DERE SKRIVE EN FIN LITEN ØNSKELISTE, ELLER TO OM DERE SKAL VÆRE MED PÅ BEGGE HEMMELIG VENN RUNDENE.
(LAG EN TRÅD HER SELV OG SKRIV EN ØNSKELISTE.)
ØNSK I VEI JENTER, TIL DERE SELV OG BABYENE!

Da begynner jeg : [:D]

Mammagave : pynt til juletre i sølv eller hvit/glass,servietter,lys ol.

Babygave : tøfler,strikkesokker,lue (gjerne strikket),leke(gjerne i tre)

Min lille skatt ønsker seg alt mulig i grunn. Veldig glad i ting som er hjemmelaget da [;)]
Også er vi veldig fan av hele drakter og den typen ting -skikkelige babyklær med andre ord!

Jeg er med kun på mamma-pakken. [:)]
Det jeg nevner her er jo bare forslag da, men har noen konkrete ønsker. [:D]

Må jo si at jeg ønsker meg ting til scrapping da.
Alt fra papir, blonder/bånd, blomster, glimmer mist (glitterspray), distress ink (stempelputer), alfabeter eller annen pynt blir jeg kjempeglad for![:D]

Så har jeg også fått veldig lyst på noen nye te-lysestaker, er litt svak for de som er så populære nå, sånne i sølv med mønster el. Vil ikke ha noe med farger da, blankt og/eller sølv vil jeg ha. [:)] Men jeg liker også sånne små telysestaker som bare er i glass, og da kan jeg godt ta med farger.[:)]

Ellers er jo egenpleie bestandig kos, som diverse ansiktsmasker el. Fine starinlys (gjerne firkantede kubbelys el) (helst i rødt, lilla, blått eller hvitt, sølv og svart funker også).

Men om den som skal gi meg en gave er flink til å lage noe, blir jeg kjempeglad for noe hjemmelaget og fint. [:)]

Kom på en idè til, jeg blir veldig glad for en film, spesielt en julefilm. Det kan godt være tegnefilm, og gjerne brukt for min del så lenge den er uten hakk. [:)] (Jeg har noen få filmer, Love actually, the holiday, reisen til julestjernen, fred clause, og mikkes magiske jul (innesnødd i musehuset).)

Kommer ikke på stort nå...

Babygave: Tøfler kanskje.. men tror Malene blir glad for alt[:D]

Off. Får alltid hjerneteppe når eg skal nævne noe.
Hmmm.
Blir glad for det alt eg[:)] Heimelaga eller kjøpt[:)] Samme til tulla[:)]
Klær til Aletta - str. 80 [:)]

jeg ønsker meg dill dal av forskjellige ting feks, ansiktsmasker, lippglosser (helt gjennomsiktig eller lys rosa) o.l
undertøy (bh i strl 75 e)
adventstake

Tuva ønsker seg- klær(langermet bodyer helst) i strl 80-86
tøffler til barnehagebruk
ullundertøy i strl 80-86

[:)]

marion ønsker seg:
klær i 80-86
leker med lyd
hårsløyfer med borrelås (ønsker hun seg mest!!)[:D]

jeg:
julepynt av alle :) (nisser, duker, lys, osv)

hjemmestrikk til begge:D

ØNSKELISTE

JEG ØNSKER MEG: Lysestaker og lys i sånn adventfarge mørk lilla eller liknende,
                          Juleglass engler som kan settes på pynt,
                          Julemusikk,
                          Jule dvder,

Lineah Maria ønsker seg: Bamser,
                                     Gøye leker med lyd,
                                     Ull klær i str. 80,
                                     Baby hårpynt (Hårklemmer eller bøyle uten tagger)
                                     bellino leker (br-leker)

Mammagave: kroppspleie-produkter, julepynt.. hjemmestrikka votter (for de som kan?) hmm...[:)]
Jakobgave: Klær i str 80, leker! Han er veldig glad i hjemmestrikka klær også[:)]

ORIGINAL: MLM

Daniel ønske sæ:
- Heldrakt i str. 86
- Hjemmelaga klær[;)]
- Badeleker

Æ ønske mæ:
- Julelys
- Adventsduk te kjøkkenborde mitt

[:D]

hmmm..
tut-kopp [:)] (har 2 avent, men hadde vært greit å hadd en til, og kanskje en annen type! [;)])
Noe som ikke er rosa syns jeg er litt fint.. Jeg liker rosa og!! Men det er en farge vi får mest av.. [;)] Så er jeg glad i litt tøffe ting, da.. og som er GODT å bruke.. [;)] (er og veldig glad i fotball/liverpool..[8D])
strømpebukse..
str kan være greit å ta 80/86..
Ellers liker jeg lindex-klær.. (BAMSE og MUMMI.. [8D])
Men kjenner jeg min datter rett, så blir hun glad for det hun får!! [;)]

Snuppa ønsker seg:

Body, bukse, 2 delt pysj..... Klær str 80 eller 86.....

Leker er også fint!![:)]

Blir glad for alt da....!!

aila ønsker seg badeleker, tøfler(anti skli) eller kosedresser i str 86[:D]

Natalie ønsker seg klær i str. 80, gjerne noen kule/tøffe bodyer [:)] Ellers blir ho vel glad for aøt d ho får uansett tenker jeg [:D]

oscar ønsker seg alt mulig..men bodyer, leker, ja hva som helst. super takknemlig for det vi får...

mamman ønsker seg julepynt. bygger hus som kanskje vil bli ferdig til jul, så....trenger det=) men glad for alt hun også[:D]

Elias ønsker seg tøffe klær i strl 80-86, og leker med lyd. (Gensere og bukser har han massevis av fra før da.[;)]) Men han blir nok glad uansett hva som kommer han tror jeg nok [:D] Er den hemmelige vennen flink til å sy ting, ønsker han seg julestrømpe. (Slik som man henger på senga natt til julaften, og putter småting oppi mens barna sover.)

Mammagaveønsker;
- Adventsduk
- Det meste som har med advent og jul å gjøre egentlig [:)]

Back
Topp