Ønskeliste til marsbarna

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Har dere ønskeliste til barna? (jul, bursdag++)
De fleste her er vel døpt eller har navnefest og fått mye fint da.

Vi har ikke har noen av delen så ønskelista er langt som et vondt år, haha.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal ikke ha navnefest før November. Og ønskelista er ikke særlig lang siden vi allerede har det meste. Så på lista står tripp trapp stol med bøyle og sølvskje og gaffel og sølvrammer som storebror også fikk til navnefest. Og kanskje noe barneservise av noe slag.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Vi har ikke hatt dåp eller navnefest vi heller, så har litt forskjellig som vi ønsker oss til han. Heldigvis så har vi endel greier som går i arv fra storesøster. Men disse barna er dyre å drifte ;-)
 
Akebrett:) Mulig jeg ikke klarer å vente helt til jul da og kjøper det selv.
Og så mer barneservise.
Babyhuske. Og pulk!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Barnestol og bord (Carl
Babyborn
Kay Bojesen tre elefant
Trehjulsykkel
Lego oppbevaringskasser
Bobles


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Denne blir fortløpende oppdatert på Evernote :) Har en til Oliver og meg selv også. Skriver jeg ikke sånt noe ned med en gang jeg kommer på det, så bare glemmer jeg det!

Den var lenger før dåpen selvfølgelig, men vi fikk dåpsattestholder, Fjellrevensekk, et bilde fra Bolia (Skal ta bilde av det når jeg kommer hjem fra ferie forresten; det er dødskult!), servise, dukkeservise i liten Lille My koffert, armbånd/smykker, smykkeskrin etc.
 

Vedlegg

  • 1406660142529.jpg
    1406660142529.jpg
    50,4 KB · Visninger: 38
Jeg ønsker mest penger til barna. Sparer til dem skal ut i deg store vide verden :)
Dem har allerede alt for mye :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må vel begynne å tenke på hva vi kan ønske til lillegullet til jul. Synes det er ganske vanskelig. Så langt har jeg kommet fram til gåbil, aktivitetsbord, utedress, skotøy og der stod det stilt.
 
Hmm. Ja de har jo ofte mye;)
Jeg har foreløpig tenkt på sengtøy fra hemtex (sverige), ull er alltid bra, noen fine "mine første sko" og så et par "jentete" leker, gjerne med lyd. (Har kun arvet storebror sine leker til nå):)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Vet at til bursdagen hennes ønsker vi oss nok mest ting til bhg start. Og så tror vi skal ønske oss litt klær til jul og jeg vurderer å kjøpe gåvogn i julegave til henne, men at hun får den på forskudd pga at hun er så travel om dagen
 
Hun ønsker seg en cd med barnemusikk som hun kan høre på i bilen:)
Eller så har jeg ikke funnet på noe smart å ønske til henne.
Venter til det nærmer seg, kanskje det dukker opp noen nye behov:)
 
I tillegg til den lista som allerede ligger lenger opp i tråden, så har jeg føyd til regntøy str 86 og Blafre matboks med ugle :)
 
Fine bøker, brio leker, klær i bambus og rice oppbevaringsboks til rommet hans:)
 
Lista her inne er sånn generell, men til jul:

Juniordyne
Figgjo servise
Bobles krokodille og elefant
Regntøy str 80
Baby born
Trunki
Smallstuff dukkeseng
Brio gåvogn
Kardemommeby sengetøy

Så ønsker jeg og sambo oss penger til bilsete nr 2.
 
Last edited:
Til jul har jeg foreløpig tenkt Tripp Trapp stol (mamma og pappa kjøper), ullstrømpebukser og en kul gåbil Jeg så på briobutikken her. Kan kanskje ønske seg noe stæsj til det nye rommet sitt også.
 
Til jul har jeg foreløpig tenkt Tripp Trapp stol (mamma og pappa kjøper), ullstrømpebukser og en kul gåbil Jeg så på briobutikken her. Kan kanskje ønske seg noe stæsj til det nye rommet sitt også.
Ja, de gåbilene er fine:) Skulle hatt en bokhylle til rommet hennes. Og kanskje en lekekasse:)
 
Må vel begynne å tenke på hva vi kan ønske til lillegullet til jul. Synes det er ganske vanskelig. Så langt har jeg kommet fram til gåbil, aktivitetsbord, utedress, skotøy og der stod det stilt.
Foreløpig har jeg bare kommet på to ting til. Sack n seat/totseat og lekekasse.
 
Back
Topp