Ønskeliste til jul :)

mamma2be89

Betatt av forumet
Jeg sliter med å finne ut hva jeg skal skrive opp på ønskeliste i fra foreldre, søsken og veninner :) Takker for alle forslag :) Vi har ganske mye av det vi trenger, men noe kunne nokk fornyes etter hvert :) Vi har da en babyjente på vei som kommer i januar/februar så tenker jo å ønske meg noe til henne, men hvet ikke hva.

Hva ønsker du deg til jul? :)

Hva kjøper du til foreldre/Søsken som har alt? :)

Hehe... Jeg ønsker meg sjelden noe til meg selv.. Har tre barn, så er liksom dit tankene går :-) Får ikke gaver fra venner lenger, de kjøper til barna. Og hvis noen Absolut må gi noe til oss så ber jeg som oftest om penger :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vi ønsker oss mer av bestikket og finglassene vi fikk til bryllupet. Ellers så er det bare ungene vi ønsker oss til ;) Er blitt så stor at vi kjøper det vi trenger selv ;)

Dere kan jo ønske dere diverse utstyr til jenta deres da. Bæresjal/bæresele, dyne, sengekant, sengetøy ol ;)

Til familie som har alt, pleier jeg å lage en "gavekurv". Til mine foreldre blir det som oftest noe nyttige ting til huset/hagen (gartnerhandsker, spade og rake til bed, nye kjøkkenhåndklær, noen fine lys ol).
Til søsken har jeg laget litt mer romantiske gavepakker (noe god sjokolade, en hyggelig film som passer til de begge, en flaske med en god vin og selvfølgelig gavekort på barnepass slik at de får brukt gaveesken en kveld)

Ønsker meg nytt ullundertøy, bergans sekk (ikke så veldig stor), nye vintersko, gavekort på interiøs (har bygget oss nytt hus)

Jeg fikk gavekort på nyfødtfotografering som fødselsgave til bebisen min :) beste gaven <3

Min elskede ble født 20.08.2013

Jeg skal gi ett glass hjemmelaget tomatsild og innrammet bilde sv gutten min til de som har alt! Pluss ett lite brev fra gutten der han forteller om bebien i magen til mamma som ventes i mai :D

Ønsker oss gavekort fra kitchn, tilbords, living :)

Har en råtass på 7❤tenker på nr 2 ❤

Jeg skal gi ett glass hjemmelaget tomatsild og innrammet bilde sv gutten min til de som har alt! Pluss ett lite brev fra gutten der han forteller om bebien i magen til mamma som ventes i mai :D
Hjemmelaget tomatsild er jo SÅ godt!!

Kom på at min søster har tradisjon med å gi ting hun har bakt i gaver til oss søsken. Har fått alt ifra julebrød, konfekt, kjeks til hjemmelaget ruller osv.

En vennine av meg heklet skjerf til alle i familien sin ett år. Brukte 6 mnd på å lage 5 stykker da :P

I år trur jeg at jeg skal ønske meg penger, og kjele. Kjele ønsker jeg meg av pappa for der er det jeg som handler gavene, så da kan jeg plukke ut den jeg vil ha hehe og pengene skal gå til tattovering:)

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using BV Forum mobile app

Tripptrapp stol og dyne til babyen.

Back
Topp