Ønskeliste til bryllup

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Dere som er gift, hvordan gjorde dere det med ønskeliste og hva ønsket dere dere?
Er det frekt å ønske seg penger til oppuasing?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
jeg er ikke gift, men je syns ikke det er frekt, eller gavekort på butikker man kan kjøpe maling o.l :p
 
Ikke frekt nei. Vi ønsket oss litt fra tilbords + litt interiør + penger. Det er deres dag og da kan dere ønske dere det dere vil. Eneste er at man kan kanskje føle presset til å gi litt mer om noen bare ønsker seg penger. Om det er en fysisk gave så føler en seg ikke så dum om man ikke gir like mye som alle andre. For brudeparet vet hvor mye ting koster som de øsnker seg. Skjønner? :) men absolutt lov å ønske seg penger :) vi ønsket penger fra hovedsaklig familie som visste hva vi skulle bruke det på :)

Sent from my ME302C using BV Forum mobile app
 
syns dere skal kunne ønske dere det dere vil :)
 
Jeg ville ikke syntes det er frekt om noen ønsket penger av meg i gave. Men jeg synes det er en kjedelig gave å gi.. Kanskje ha gaveliste i tillegg?
 
Vi hadde ønskeliste hos tilbords.
Det som er lurt å tenke på da er å plukke ut ting i alle prisklasser, slik at det er noe for alle å kjøpe;) de som ikke kommer i bryllup kjøper ofte litt mindre gave. Men vær gjerne litt tidlig ute med listen:)
Noen har ønskeliste på glassmagasinet, kitchen o.l

Går helt fint å ønske seg penger også:)

Vi ønsket oss bl.a beste service middag og kaffi, litt finere bestikk som f.eks hardAnger bestikk. Skåler, pynt, panner, vaser, lysestaker osv.
Når du skal sette opp listen så er det en fra butikken som hjelper dere å kommer med forslag om dere ikke helt vet hva dere vil ha på den;)
 
Back
Topp