Ønskeliste til 1-årsdag :-)

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
Ikkje kjempelenge til gulla våre blir 1 år :) Tida går jammen fort. Og allereie no så har nokre i familien begynt å spør kva prinsessa ønsker seg. Er det mange som har begynt å tenke ut ønskelister? Tips til kva ein kan ha lyst på eller bruk for som 1-åring? :)
 
Til de to eldste, så ønsket jeg meg klær til dem.. spesielt klær for høst og vinter :) enten inneplagg, mellomplagg eller ytterklær;) er vanskelig med leker å sånt, for dem har lissom ikke noe ordentlig interesse enda.. men husker jeg selv kjøpte en sånn til mellomste. Hun elsket å klatre og sitte på ting + at hun var så glad i musikk og knapper :)
1406892363150.jpg
 
Har virkelig ikke tenkt så langt enda :O

☆ Englemamma & mamma til Natalia ⚘ ☆ er 2014 våres år å bli gravid? ♡
 
Duplo, utstyr til barnehagen (hun begynner i barnehagen rett etter bursdagen sin, servise og bestikk fra rice (eller lignende), klær, utfordrende leker...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Har ikke fundert så mye på det enda, men tenker at ulltøy kommer til å stå på den ønskelisten, samt annet tøy han trenger til barnehagen. Penger til sko, vinterdress ++ (slike ting synes jeg ofte er best å kjøpe selv :p)

Tror ikke jeg kommer til å ønske leker til mini med mindre jeg kommer på noe helt spesielt, for vi har så mye etter storesøsteren, men tips der kan være gåbil/vogn, puslespill, bøker.
 
Fått spm. om ønsker til bursdagen hans selv,og vet at noen alt har kjøpt:p

Penger på sparekonto.
Gåbil/traktor.
Filmer.
Vinterjakke.
Vinterdress.
Sko?
Bord med stoler(ikea)
skinnstol/lenestol(møbelringen)
Trunki koffert.
Smykke i hvitt gull med inngravert navn.
Lite hoppeslott med plastballer.
Morgenkåpe.
Gyngedyr.
Duplo.
Bergans tursekk.
Regntøy
 
Back
Topp