Ønskeliste dåp

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Forslag anyone?

Her ønsker vi oss ryggsekk fra Blafre... det er liksom det jeg kommer på, da...
 
Penger, fotobok :)ImageUploadedByBV Forum1479895672.253219.jpg
 
Vi ønska ikke noe spesielt, men kommer med noen tips likevel:
- Gyngehest (eldste fikk det av sin gudmor, en gave som falt i smak og nå finnes jo så mange fine varianter av gyngedyr).
- Ullpledd (Vi fikk hjemmehekla pledd til en av guttene og det var supert, lillemor fikk røros tweed barnepledd av oss ;) )
- Sangbok eller singsang-kort
 
Barneservise, sølvbestikk, fødselstavle, eventyrbok, sangbok :)
 
Vi fikk et steinaldersau-skinn med navn og fødselsdato til vår i dåpen, det var vel den gaven vi ble mest fornøyd med(ikke noe vi hadde ønsket).
Ellers ønsket vi spisestol, vognpose, en del 'typiske' dåpsgaver, så fikk vi litt servise fra design letters som vi også liker utrolig godt :)
 
Kommer til å ønske barnebestikk, eventyrbok, smykker og penger :)
 
Jeg hadde rett og slett ønsket meg penger. Syns enkelte mennesker bare gir ting for å gi noe og har de siste gangene hatt dårlig erfaring med ønskeliste. Selv med detaljerte lister (pris og butikk) får jeg bare det som IKKE står på listen.

Går an å ønske seg leker hvis du ikke har fra før? Ting til barnerommet: hyller, gulvteppe, ramme til å ha bilde i.
Dåpstallerken er veldig fint å få, men kanskje med gavekort på gravering i tilfelle motivet ikke faller i smak (er så vanvittig mye fint å velge mellom), attestholder.
 
Rørospledd,fødselstavle,barneservice,lille lam klær, leker i tre og eventyrbok er det jeg kommer på :)
 
Kan nevne noe vi fikk i dåpen til jentungen.

Barnehagesekk, både Beckmans og Fjällräven. Smykker. Armebånd. Smykkeskrin. Sparebøsse. Dåpsattestholder. Fødselstavle. Oppbevaring til min første tann og hårlokk. Trehjulssykkel. Service med håndmalt navn og figur på. Minimeis. Gåbil. Penger. Fotobok. Obosmedlemsskap.

Eneste jeg hadde ønsket meg av en venninne var den Fjällrävensekken og den fikk jeg av henne. Det var ingen som spurte hva vi ønsket oss og har dårlig erfaring med å ønske noe (hvert fall av svigers, men det er en annen historie). Men jeg er veldig fornøyd med alt vi fikk og den store variasjonen :)
 
Back
Topp