Ønskeliste dåp

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Dere som har hatt dåp, hva fikk dere? Eller dere som skal ha dåp, hva ønsker dere å få i gave?

Har fått noen forespørsler om hva Thale ønsker seg til dåpen, og kunne tenkt meg å komme med noen skikkelig gode svar.

sliter litt med det samme..

det eneste jeg har ønsket er en ramme der det står fødselsdag, vekt og lengde, kl slett for fødsel og dåpsdato på. har akkurat likt til thea og syns det er kjekt å få lik. ellers har jeg ønsket en dåpsattest rull og et album...

Jeg trenger også tips...
Eneste jeg har på ønskelisten nå er bergans barnehagesekk...

Veldig kjekk den serien til Eik: http://www.eikbarn.no/

Veldig kjekke grøtskåler og spiseskeier med herlig mønster på. Spiseskeien graverte vi navnet hans på og hvem han fikk den av (oldeforeldre).

Elias fikk også lommekniv i denne serien som han kan feste på bunaden sin [:)]

Ellers fikk han smykker, armbånd, dåpsatest rør, ramme med tidspunkt for fødsel osv, ramme der vi skal ha bilde av han nyfødt, 3 mnd, 6 mnd, 9 mnd og 1 år [:)]. Personlig pledd, sparebøsse.. Og album! [:)]

Vi fikk:

Sølv skje og gaffel
Sølvkrus
Penger
smykke
gavekort
kobb-medlemskap

Det vi fikk til Tobias som vi var mest fornøyd med var:

Bergans barnehagesekk
Dåpsattest-holder i sølv
Liten bunadkniv med slire
Penger
"Mitt første album"
Stjernetegn smykke
Dåpsskje i sølv med gravering
Sølvramme

Fikk også 1 million sparebøsser og tusen kopper og skåler....[:)][8|] Ble mye bytting, ja![:D]

Linnéah fikk stokke tripp trapp stol, medlemskap i bori, vogn, fotoalbum i sølv med plass til bilde av hu i front, smykker, smykkeskrin, diverse barneserviser, en kjempe flott "prinsesseskipet" jakke, eventyrbøker, min første bibel, stort rosa fotoalbum, gjyngesau med ekte saueskinn, personlig pledd, my first year ramme, penger, sølv bestikk, "figur" barnebestikk, klær, bamse.. Tror jeg har fått med det meste.. [:D]

Elise fikk :
Hjerte gull smykke faktisk 7 stk , alt for mange så vi skal bytte noen.
Tallerken med navn, vekt osv
gullarmbånd,
aksjer,
penger,
sølv skje med E for elise og datoen hun ble døpt,
Tallerken og kopp ( du som metter liten fugl )
Baby album
Den store sang boka
Den store eventyrs boka
Fin rosa vindjakke
sølvsparegris
sølv kopp
Hjemmestrikket lilla teppe, faktisk en av tinga jeg ble mest glad for, en gammel tante av pappan som hadde strikket det, så koslig :)

Har aldri sett så mange gaver i en dåp før jeg, men sånn blir det vel når det er en såå etterlengtet lita jente <3

hjertesmykker
fotoalbum
penger
smykkeskrin
dåpsrullholder
sølvskje
eventyrbøker

fikk vår tuppe

ORIGINAL: renate m

sliter litt med det samme..

det eneste jeg har ønsket er en ramme der det står fødselsdag, vekt og lengde, kl slett for fødsel og dåpsdato på. har akkurat likt til thea og syns det er kjekt å få lik. ellers har jeg ønsket en dåpsattest rull og et album...

Hvor får man tak i en sånn ramme? hørtes jo fint ut det!

Du finner di i di fleste gullsmedbutikkene :D

Back
Topp