Ønskebarnet med IVF

Hehe ja kan nok det! Han sier det er så viktig for han at han vil prøve noe terapi i forkant da, for å klare seg gjennom en eventuell fødsel. Fedre har ved besvimt på fødestua før vil jeg tro :hilarious:
Ja, det tror jeg nok:laughing002
 
Gratulerer som ruger, håper det er gullegget :):)
 
Har skikkelig murringer og ømhet i dag.. Noe ømhet kommer nok av egguttaket, men det kjennes også nesten ut som mensmurringer, noe som gjør at jeg tenker det værste.. Vil egentlig tenke at det er for tidlig å kjenne det hvis det ikke har gått veien? Det kan vel være bivirkninger av Crinonen også kanskje. Denne ventingen disse dagene før man kan teste er nervepirrende :nailbiting:
 
Har skikkelig murringer og ømhet i dag.. Noe ømhet kommer nok av egguttaket, men det kjennes også nesten ut som mensmurringer, noe som gjør at jeg tenker det værste.. Vil egentlig tenke at det er for tidlig å kjenne det hvis det ikke har gått veien? Det kan vel være bivirkninger av Crinonen også kanskje. Denne ventingen disse dagene før man kan teste er nervepirrende :nailbiting:
Jeg får myye murringer av progesteronstøtte og det er en vanlig bivirkning så det kan absolutt være Crinonen. Altfor nervepirrende de ukene man lever i full uvisshet :nailbiting:
 
Jeg får myye murringer av progesteronstøtte og det er en vanlig bivirkning så det kan absolutt være Crinonen. Altfor nervepirrende de ukene man lever i full uvisshet :nailbiting:

Åå det var betryggende å høre! Da satser jeg på at det bare er bivirkninger. Ja huff, skulle hatt noe å drive med etter jobb denne uka så den ikke blir så lang :hilarious:
 
Det murret alltid godt hos meg og med progesteron støtte..
 
Nå begynner det å klø SÅ i fingrene etter å teste :hilarious: Satte Ovitrellen onsdag kveld, så den er kanskje fortsatt i systemet og vil uansett gi falsk positiv, og er vel 7DPO i morgen dersom man teller med uttaksdagen. Så det er uansett veldig tidlig. Klarer jeg å vente til helgen da? Lørdag er vel Ovitrellen ute og jeg er 9DPO..
 
Begynner å få en følelse av at dette ikke har gått veien. Bivirkningene/symptomene begynner å bli svakere, puppene er mindre ømme, kvalmen begynner å gi seg og det føles rett og slett ut som kroppen begynner å komme tilbake slik den var før vi begynte på forsøket. Tok en test i dag som var negativ. Men kan vel ha et lite håp i en ukes tid til.
 
Testen på morgenen i går var også klart negativ, 11 DPO. Så da regner jeg med at det er trygt å si at det ikke gikk denne gangen, selv om testdagen egentlig ikke er før på fredag. Har ingen tegn eller symptomer på at mensen er på vei enda, men har forstått at progesteronstøtten kan klusse litt med systemet.

Tar blodprøven på lokalsykehuset, så må ringe inn selv til uka, og da tror jeg jeg skal spørre om vi kan få vente litt med neste forsøk, så sant vi da ikke havner bakerst i køen igjen. For dette har virkelig tatt på! Så nå hadde det vært godt å ta jula og den mørke vinteren uten noe fokus på dette, og heller tatt et nytt forsøk mot våren.

Leste i papirene på min journal at vi var gjennom et "egguttak til ICSI", men vi har hele tiden fått høre at vi skal ha IVF, og ikke hørt noe om noe annet, så lurer på hvorfor de evt har valgt det. Og hvorfor vi ikke har fått beskjed om det heller.
 
Back
Topp