Ønskebarn

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Går i reprise nå på TVNorge!

Termin 6. Januar:)

Jeg tenker bare på at disse barna har mistet foreldrene sine eller blitt forlatt, så blir rett og slett trist av det :(

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Men tenk så godt at de faktisk vår en familie som elsker de over alt på denne jord, og gir de alt de trenger!! De får det jo mye bedre hos disse, enn hva de ville fått hvis ikke <3 Jeg syns det er kjempe fint jeg, rørende!

Men tenk så godt at de faktisk vår en familie som elsker de over alt på denne jord, og gir de alt de trenger!! De får det jo mye bedre hos disse, enn hva de ville fått hvis ikke <3 Jeg syns det er kjempe fint jeg, rørende!
Helt enig, var rørt fra begynnelse til slutt:)

❤️️Termin 6.januar❤️

Herremin kor eg grein første episode!.. "eg har akkurat fått en telefon.. Eg e blitt pappa.." Fytti.. Endo eg hadde sett da på reklamen mongen gonga.. Heh..:-P da va ein rørande serie vertfall!:)

Noen som så det i går?? Fy fader som jeg grein!!!! Det paret som har strevet i mange mange år for å bli foreldre, når de hadde sendt inn adopsjonssøknad ble hun gravid:D ahhh <3

Fantastisk serie :) griner og kjenner på hvor heldig jeg er :) Den tankerekken til hun enslige som skulle få adoptere nr om at der ute gikk det to mødre som hadde kjent liv og født ett barn og kjent den varme kroppen mot sin og sett inn i de "brone auga" og nå skulle hun få overta... det fossa her, noe så reflektert og nydelig <3

Helt fantastisk serie med fantastiske folk..å så kjenner jeg litt ekstra hvor takknemlig jeg er for livet jeg kjenner i magen hver dag❤️

❤️️Termin 6.januar❤️

Helt enig.
Satt inne alene å så på detta i går, og tenkte over hvor fælt det må være å gi fra seg et barn man har båret i 9 mnd, og kanskje holdt etter fødsel. Strøk på magen å sa: Nei, lille venn, du må nok slite med mamma og pappa din du ;) hehe!

Back
Topp