"Ønskebarn" på TVNorge

Flub85

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Flere som har sett på premieren i kveld? Tårene bare fosset hos meg! At verden kan være så urettferdig!? Jeg føler meg som verdens heldigste!! :-)

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Her også...

Kom noen tårer ja...! Absolutt heldig som slipper å gå den lange veien..! Men sikkert en fantastisk følelse når de endelig får et barn!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja, utrolig å se gleden de hadde! Jeg bøyer meg i støvet for dem. Tenk å måtte vrenge sjelen sin for helt ukjente, for å bevise at man er egnet for å være mamma/pappa... Jeg skjønner hvorfor det må være sånn, men så urettferdig når det er sååå mange som får barn som egentlig ikke burde hatt barn.

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Helt enig! Må være en tøff prosess de går igjennom! Ble så glad på dems vegne :-)

April 2015 <3

Jeg er selv adoptert og syntes det virker som en flott serie! De klarer å vinkle det på en måte uten at det blir for kleint.

Har tatt det opp. Så får se det i morgentidlig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kom noen tårer ja! En nydelig serie!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Når går d i reprise ?
Hadde ikke mulighet til å se det eller ta d opp i dag :-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ååhh har vært på jobb så fikk det ikke med meg :p det var vel like greit da jeg sikkert bare hadde begynt å hylgrine .. Hehe reprise ?

Fikk ikke sett det, noen som vet når reprisen går?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her komt det tårer, men det viste jeg jo på forhånd ;-) et flott program ! Gleder meg allerede til neste uke!

Når går d i reprise ?
Hadde ikke mulighet til å se det eller ta d opp i dag :-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ååhh har vært på jobb så fikk det ikke med meg :p det var vel like greit da jeg sikkert bare hadde begynt å hylgrine .. Hehe reprise ?

Fikk ikke sett det, noen som vet når reprisen går?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Reprise kl 22:30 i kveld :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp