Mammalaila
Glad i forumet
Lilla er EL og blå graviditet
Okay
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i neste pp, la det være den rette pp for en spire!Og da kom mensen, og jeg er i pp2 Litt kjipt egentlig.. Jeg lot meg få et lite håp pga de positive eggløsningstestene. Men da er jeg en av de som får stigning i LH rett før mensen da. Good to know det og sikkert
Lykke til i neste pp, la det være den rette pp for en spire!
Og da kom mensen, og jeg er i pp2 Litt kjipt egentlig.. Jeg lot meg få et lite håp pga de positive eggløsningstestene. Men da er jeg en av de som får stigning i LH rett før mensen da. Good to know det og sikkert
Så kjedelig med tanta Lykke til i ny PP!
Ja, litt kjedelig.. Men den kom en dag for tidlig og, så syns det er bedre enn å gå og gruble egentlig Takk for det
Lykke til med ny pp
lykke til med denne pp
Gratulerer med fotokonkurransen Håper du gjør som de foreslo og satte igang en fotokonkurranse med tema på egenhånd (uten premie da) som vi kan prøve oss i Hadde vært gøy!Er ikke akkurat så veldig mye spennende å oppdatere med i denne dagboka når man har mensen.. Men en ting er sikkert; jeg haaaaater mensen! Jeg føler meg ufresh, jeg syns det lukter vondt, og jeg syns det er totaaalt unødvendig at vi skal ha det en gang i måneden over halve livet vårt! Jeg har hatt det siden jeg var 10 år, altså i 21 år nå! Med unntak av de deilige månedene hvor jeg var gravid og ammet. Det var tider det Hehe.. Håper det blir et opphold på typ 1,5 år igjen snart
MEN foruten at jeg hater mensen ( ), så har de siste dagene vært veldig bra egentlig. Jeg har mer energi, er ute med ungene hver dag på tur etter middag, og formen er fin Elsker at det går mot lysere tider altså Også vant jeg fotokonkurransen innpå her i dag og Det syns jeg var innmari kult
Ha en fin torsdag dere
Tusen takk for både lykkeønskning og konkurransen Får tydeligvis ikke varsler når folk kommenterer i dagboka! Mulig jeg ikke har slått det påMasse lykke til med ny PP Og gratulerer så masse med fotokonkurransen
Takk Ja, jeg skal ordne det, må bare få fingern ut først Det er jo gøyGratulerer med fotokonkurransen Håper du gjør som de foreslo og satte igang en fotokonkurranse med tema på egenhånd (uten premie da) som vi kan prøve oss i Hadde vært gøy!
Tusen takkGratulerer med fotokonkurransen flott bilde du hadde
Og lykke til med neste pp