Alt vi ønsker oss <3

Snart 6DPO
Nøyaktig en uke siden ovitrellen ble satt.
Kroppen har virkelig lurt meg med alle symptomene fra ovitrelle, men de begynner å forsvinne nå.

Jeg har mista troen på at det klaffa denne gangen. Vi la ikke inn så mye aksjer som vi burde. I ny syklus kan jeg være mer sikker på når jeg skal sette ovitrelle, ved hjelp av gynekolog. Denne syklusen ble liksom påsken midt oppi alt.

Er sikkert litt tidlig og gi opp nå, men det er veldig typisk meg og ta sorgen på forskudd :angelic:
 
Negativ test og ingen baby denne gangen :confused:

11DPO og absolutt ingen symptomer så det var ikke en stor overraskelse når testen var negativ. Det er første PP etter aborten så kunne vell ikke forventa at det klaffa så raskt.

Jaja da er det bare å forberede seg på ny PP før forsamtale til IVF i mai. :Heartbigred:Heartbigred
 
CD1

selv om det ikke traff denne gangen så er det godt og være i gang med ny syklus.
:Heartbigred Tenker jeg prøver på ny med Letrozol denne gangen også. Litt usikker på om jeg vil prøve ovitrelle denne gangen, må da til gynekolog på CD11/CD12 og betale 1.600 for timen samt 500kr for sprøyta. Får snakke litt med samboer og høre hva han tenker.
:love7
 
DPO-land!
Da var jeg i DPO-land. Ovitrelle ble satt tirsdag morgen i samråd med gynekolog, aksjer lagt mandag, tirsdag og onsdag.

Hadde det vært opptil meg skulle vi lagt inn aksjer idag og, men samboer er bortreist nå.

Da er det å vente 10 dager og håpe på 2 streker :love7:Heartbigred tenk om…
 
DPO-land!
Da var jeg i DPO-land. Ovitrelle ble satt tirsdag morgen i samråd med gynekolog, aksjer lagt mandag, tirsdag og onsdag.

Hadde det vært opptil meg skulle vi lagt inn aksjer idag og, men samboer er bortreist nå.

Da er det å vente 10 dager og håpe på 2 streker :love7:Heartbigred tenk om…
Krysser fingrene for deg :love7
 
Krysser fingrene for to streker!! :Heartred
 
17.mai = Korona og halsbetennelse!

Hvorfor får jeg alltid sykdom i DPO land? Er det tilfeldig eller er immunforsvaret bare så lavt da at jeg er mottakelig for alt? Er 7DPO idag, men har ikke fått kjent på noen symptomer siden feberen har herja i flere dager. Jeg har leamus i øyet og økt utflod, men det kan jo være hva som helst knyttet til sykdom også. Håper at dersom det er en spire at den har gravd seg fast og holdt ut sykdommen.
Første test går av på fredag da er Ovitrelle ute av kroppen.
 
CD1!

Blir ikke ovitrelle mer, ser ikke ut som det funka for oss. Har ett brett til med Letrozol så kjører på med dobbel dose. :Heartred Blir godt med sommer og sol nå, er bare 1 måned til ferie. Og IVF samtalen måtte vi utsette siden jeg var syk. Fikk ny samtale om 3 måneder. Håper jeg får oppstart rett etterpå.
 
Forsamtale

Vi har vært på forsamtale til IVF denne uken. Må si jeg ble positivt overrasket. De vag veldig dyktige og jeg følte meg absolutt godt ivaretatt. Det var en overlege som stilte spørsmål og tok undersøkelsen. Han så at livmoren min går ned på midten og ønsker og ta en hysteroskopi. Hvorfor har ingen andre sagt noe om dette før? Han sa det KAN være derfor jeg mister, men ikke sikkert. De skal ordne på livmoren så den får bedre form. I tillegg skal de gå inn og sjekke livmoren mer og sjekke forholdene. Ble veldig stressa og lei meg at jeg må gå gjennom dette, og gruer meg veldig. Men barneønske er så stort så dette må jeg bare stå i.
Jeg skal ta hysteroskopi i slutten av juni. Da får livmoren 2 måneder med hvile før jeg starter opp med sprøyter i august og uttak blir da i slutten av september. Det er godt å ha en plan.

Håper at spira sitter i løpet av høsten/vinteren. :Heartred:Heartbigred
 
Forsamtale

Vi har vært på forsamtale til IVF denne uken. Må si jeg ble positivt overrasket. De vag veldig dyktige og jeg følte meg absolutt godt ivaretatt. Det var en overlege som stilte spørsmål og tok undersøkelsen. Han så at livmoren min går ned på midten og ønsker og ta en hysteroskopi. Hvorfor har ingen andre sagt noe om dette før? Han sa det KAN være derfor jeg mister, men ikke sikkert. De skal ordne på livmoren så den får bedre form. I tillegg skal de gå inn og sjekke livmoren mer og sjekke forholdene. Ble veldig stressa og lei meg at jeg må gå gjennom dette, og gruer meg veldig. Men barneønske er så stort så dette må jeg bare stå i.
Jeg skal ta hysteroskopi i slutten av juni. Da får livmoren 2 måneder med hvile før jeg starter opp med sprøyter i august og uttak blir da i slutten av september. Det er godt å ha en plan.

Håper at spira sitter i løpet av høsten/vinteren. :Heartred:Heartbigred
Det er trist at veien din til barn blir så vanskelig å lang :Heartred Du har vært igjennom mye allerede. Men du er sterk, og forhåpentligvis sitter du med positiv test og en spire som sitter hele veien før året er omme :Heartred
 
Det er skikkelig dritt at noen må gjennom så mye før de får babyen sin :rolleyes: :Heartred
På den annen side er det fint at de oppdaget dette, og at det mest sannsynlig vil ende godt til slutt :Heartred
Jeg føler meg og heier på deg :love7
 
Det er trist at veien din til barn blir så vanskelig å lang :Heartred Du har vært igjennom mye allerede. Men du er sterk, og forhåpentligvis sitter du med positiv test og en spire som sitter hele veien før året er omme :Heartred
Det er skikkelig dritt at noen må gjennom så mye før de får babyen sin :rolleyes: :Heartred
På den annen side er det fint at de oppdaget dette, og at det mest sannsynlig vil ende godt til slutt :Heartred
Jeg føler meg og heier på deg :love7
tusen takk dere :Heartbigred Ja det er skikkelig dritt, men jeg kan ikke bli svak nå, må prøve å holde motet oppe.:love7:Heartbigred:Heartred
 
Hvordan går det med deg? :Heartred
Håper alt er bra med deg :Heartpink
Hei dere :Heartbigred
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne.
Vi har vært igjennom første forsøk som resulterte i to embryo, ett ble satt inn igjen og ett på frys. Det ble desverre ingenting. Ikke en positiv test engang. Var skuffa over det.

Igår var jeg gjennom operativ hysteroskopi. De har ordnet ett septum i livmoren min. Det er uvisst om dette er grunnen til at jeg mister, men nå har de hvertfall ordna forholdene så godt de kan. Planen var å ta hysteroskopi i narkose, men det hadde blitt gjort en feil så ble gjort våken. Det gikk veldig greit, var såklart ubehagelig, men overkommelig. Det var ett septum på 1 cm. Nå skal livmoren få fri to sykluser så håper jeg det blir nytt innsett i januar. Og at vi kjører på utover våren.

Dette året har vært helt forferdelig, med aborter, panikkangst, depresjon og mere til, noe jeg aldri i verden har kjent på før.
Jeg håper at 2024 vil bli mitt år. :Heartbigred:love7

Det er godt å kjenne på mestring og synes det er lettere å slappe mer av nå etter 1 forsøk og vite hva som kommer. Jeg har valgt og holde meg endel borte fra forumet da jeg ser det i perioder gjør psyken min værre. Jeg kan KUN snakke positivt om uttak og innsett fysisk, det er det psykiske som har vært vanskelig for meg. Etter 3 aborter og mange år med prøving er det nok naturlig at det tærer på psyken.

klem :Heartbigred:love7
 
Veldig hyggelig å høre fra deg i alle fall, og godt å lese du har satt helsa først og derfor vært litt borte herfra :Heartpink Det er slettes ikke unaturlig at dette tærer på psyken, og jeg kan si meg helt enig i at det har vært det tøffeste for meg også. Så all ære til deg, ser ut til at du har gjort gode grep og nå - nå skal det gå:Heartpink Du er modig og tøff som deler, og ikke minst alt du har stått i og! Håper 2024 blir deres år, virkelig!
Stor klem tilbake:Heartpink:Heartpink
 
Back
Topp