Det samme har min mann sagt også. Får se om magefølelsen stemmer
Lykke til!
Så gøy

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det samme har min mann sagt også. Får se om magefølelsen stemmer
Lykke til!

Jeg er også 2 DPO, så spennende! Blir gøy å følge deg.2 DPO
Teller ned dagene til jeg kan begynne å testeTenker å teste på 7 dpo, men kan godt være jeg ryker på en test 6 dpo til tross for at jeg vet det ikke er vits heh.. Så prøver å vente til fredag neste uke! Ellers sa samboer at han følte på seg at det satt denne gangen, så får satse på at magefølelsen hans stemmer
![]()

Gøy!! Når tenker du å teste?Jeg er også 2 DPO, så spennende! Blir gøy å følge deg.![]()

Jeg håper jeg klarer å holde meg til onsdag neste ukeGøy!! Når tenker du å teste?![]()
hva med deg?Åå det er imponerende! Jeg ryker på 7 dpo, som er på fredagJeg håper jeg klarer å holde meg til onsdag neste ukehva med deg?
Forventer ikke at den skal være positiv, men kjenner jeg bare trenger å kunne starte å teste så tidlig som mulig 
Synes dagene eeer så lange for tiden.. Hadde litt ømme bryst for et par dager siden, men ikke nå lenger, også har jeg vært litt forstoppet - men fint lite andre symptomer. Prøver å fylle dagene med jobb, men utålmodigheten ligger å lusker i bakhodet uansett 

Forstår deg veldig godt! Jeg håper jeg klarer å vente til søndag6 DPO - Èn dag til jeg ryker på første test..
Er så utrolig utålmodig så første test blir imorgen, men har tidligere ikke fått positiv før 8 dpo såå har ikke så store forhåpninger.. Men mulig at det kommer noen blenda tester imorgen med spørsmål om dere klarer å se noe![]()

Nei har ikke det.. Og klarer ikke huske om jeg hadde det på de forrige graviditetene før positiv test. Hva med deg?Forstår deg veldig godt! Jeg håper jeg klarer å vente til søndag
Har du noen symptomer?
Men var noe likt forrige graviditeter - veldig svak på 7 DPO, også ordentlig strek på 8 DPO. Så grugleder meg til imorgen.. Er helt uvirkelig å tenke på at det kanskje har gått på første forsøk på nytt, men derav veldig stressa for all den redselen som kommer av å ha mistet begge graviditetene.. Prøver å ikke tenke så mye på det før jeg vet sikkert at det har klaffet, men fikk godfølelsen når jeg så streken da - så det må jo være et godt tegn på at jeg var klar for å prøve på nytt igjen 
Gratulerer med strek, håper det er baby og det blir termin spire7 DPO - Første test er tatt…
.. og det er en beskjeeeden strek som dukket opp. Så beskjeden at den ikke blir fanget opp av kamera en gangMen var noe likt forrige graviditeter - veldig svak på 7 DPO, også ordentlig strek på 8 DPO. Så grugleder meg til imorgen.. Er helt uvirkelig å tenke på at det kanskje har gått på første forsøk på nytt, men derav veldig stressa for all den redselen som kommer av å ha mistet begge graviditetene.. Prøver å ikke tenke så mye på det før jeg vet sikkert at det har klaffet, men fikk godfølelsen når jeg så streken da - så det må jo være et godt tegn på at jeg var klar for å prøve på nytt igjen
![]()

Jeg er litt usikker på om jeg har noen av de samme symptomene som sist, har typiske mensensmerter og til tider murringer/stikk. Det kan like godt være luft smerter, siden jeg sliter med luft. Så blir spennende å se på søndag når jeg tar første test.Nei har ikke det.. Og klarer ikke huske om jeg hadde det på de forrige graviditetene før positiv test. Hva med deg?![]()
Ja det er vanskelig å vite hva som er hva så tidligJeg er litt usikker på om jeg har noen av de samme symptomene som sist, har typiske mensensmerter og til tider murringer/stikk. Det kan like godt være luft smerter, siden jeg sliter med luft. Så blir spennende å se på søndag når jeg tar første test.
Er kanskje tidlig å få mensen lignende smerter når det er 8 dager til forventet mens? Hmm.

Har IKM mellom idag og onsdag (ureg syklus), så kommer til å teste helt fram til evt ny syklus starter. Spent på om vi blir å prøve neste syklus, men tror jo det til tross for at det passer syykt dårlig med ferie osv..

Skal på hyttetur til helgen, og så starter EL testingen på mandag. Prøver å fokusere på å være positiv, men for å være helt ærlig så var forrige PP et realt slag i tryne, så er litt apatisk merker jeg. Satser på at det bedrer seg når EL nærmer seg og humøret kanskje svinger oppover igjen