Ønske om barn <3 GRAVID

2 DPO :headphone:

Teller ned dagene til jeg kan begynne å teste :hilarious: Tenker å teste på 7 dpo, men kan godt være jeg ryker på en test 6 dpo til tross for at jeg vet det ikke er vits heh.. Så prøver å vente til fredag neste uke! Ellers sa samboer at han følte på seg at det satt denne gangen, så får satse på at magefølelsen hans stemmer :love2
Jeg er også 2 DPO, så spennende! Blir gøy å følge deg. :love017

4 DPO

Jaa.. her skjer det fint lite :hilarious: Synes dagene eeer så lange for tiden.. Hadde litt ømme bryst for et par dager siden, men ikke nå lenger, også har jeg vært litt forstoppet - men fint lite andre symptomer. Prøver å fylle dagene med jobb, men utålmodigheten ligger å lusker i bakhodet uansett :angelic:

6 DPO - Èn dag til jeg ryker på første test..

Er så utrolig utålmodig så første test blir imorgen, men har tidligere ikke fått positiv før 8 dpo såå har ikke så store forhåpninger.. Men mulig at det kommer noen blenda tester imorgen med spørsmål om dere klarer å se noe :hilarious:

6 DPO - Èn dag til jeg ryker på første test..

Er så utrolig utålmodig så første test blir imorgen, men har tidligere ikke fått positiv før 8 dpo såå har ikke så store forhåpninger.. Men mulig at det kommer noen blenda tester imorgen med spørsmål om dere klarer å se noe :hilarious:
Forstår deg veldig godt! Jeg håper jeg klarer å vente til søndag :dead:

Har du noen symptomer?

7 DPO - Første test er tatt…

.. og det er en beskjeeeden strek som dukket opp. Så beskjeden at den ikke blir fanget opp av kamera en gang :hilarious: Men var noe likt forrige graviditeter - veldig svak på 7 DPO, også ordentlig strek på 8 DPO. Så grugleder meg til imorgen.. Er helt uvirkelig å tenke på at det kanskje har gått på første forsøk på nytt, men derav veldig stressa for all den redselen som kommer av å ha mistet begge graviditetene.. Prøver å ikke tenke så mye på det før jeg vet sikkert at det har klaffet, men fikk godfølelsen når jeg så streken da - så det må jo være et godt tegn på at jeg var klar for å prøve på nytt igjen :Heartpink

7 DPO - Første test er tatt…

.. og det er en beskjeeeden strek som dukket opp. Så beskjeden at den ikke blir fanget opp av kamera en gang :hilarious: Men var noe likt forrige graviditeter - veldig svak på 7 DPO, også ordentlig strek på 8 DPO. Så grugleder meg til imorgen.. Er helt uvirkelig å tenke på at det kanskje har gått på første forsøk på nytt, men derav veldig stressa for all den redselen som kommer av å ha mistet begge graviditetene.. Prøver å ikke tenke så mye på det før jeg vet sikkert at det har klaffet, men fikk godfølelsen når jeg så streken da - så det må jo være et godt tegn på at jeg var klar for å prøve på nytt igjen :Heartpink
Gratulerer med strek, håper det er baby og det blir termin spire :Heartbigred

Nei har ikke det.. Og klarer ikke huske om jeg hadde det på de forrige graviditetene før positiv test. Hva med deg? :D
Jeg er litt usikker på om jeg har noen av de samme symptomene som sist, har typiske mensensmerter og til tider murringer/stikk. Det kan like godt være luft smerter, siden jeg sliter med luft. Så blir spennende å se på søndag når jeg tar første test.

Er kanskje tidlig å få mensen lignende smerter når det er 8 dager til forventet mens? Hmm.

Jeg er litt usikker på om jeg har noen av de samme symptomene som sist, har typiske mensensmerter og til tider murringer/stikk. Det kan like godt være luft smerter, siden jeg sliter med luft. Så blir spennende å se på søndag når jeg tar første test.

Er kanskje tidlig å få mensen lignende smerter når det er 8 dager til forventet mens? Hmm.
Ja det er vanskelig å vite hva som er hva så tidlig :hilarious:

8 DPO - Lik test som igår..

Tok en ny test i morges og den var lik som gårdagens - svært svak strek som ikke vises på bilder.. Merker jeg begynner å bli stressa da jeg tidligere har hatt tydelig strek på 8 dpo. Skal ta ny test igjen ikveld :smiley-angelic001

9 DPO - Håpet er på tur ut vinduet..

Ingen utvikling på testene, og må virkelig myse og vinkle testen i alle mulige retninger for å se noe.. Og siden jeg er 9 DPO så tenker jeg at det er et svært dårlig tegn. Sist hadde jeg strek på vanligtest på 9 DPO men det er jeg ikke i nærheten av å ha denne gangen.
Åhh, blir å utmattet. Tidligere ikke hatt problemer med å bli gravid, men med at jeg mister. Så hvis jeg nå skal plages med å bli gravid i tillegg til å miste ofte så merker jeg at det kommer til å gjøre det hele tyngre psykisk..

Legger ved bilde av testene. Den øverste er tidligtest, den nederste er vanlig test.

IMG_5762.jpeg

Last edited:
10 DPO - Selvfølgelig fri for tidligtester

Fritt for tidligtester, så har gått over til vanlig test og den er så negativ som den kan få blitt den :dead: Har IKM mellom idag og onsdag (ureg syklus), så kommer til å teste helt fram til evt ny syklus starter. Spent på om vi blir å prøve neste syklus, men tror jo det til tross for at det passer syykt dårlig med ferie osv..

Oppdatering:
Tok ny test som muligens viste en svak strek - hvis man legger veldig mye godvilje til hehe.. Legger ved bilde nederst her. Den er jo på ingen måte noe rosa strek heller, men det øyner jo noe håp om å ikke gi opp helt enda før neste syklus starter :love2

IMG_5827.jpeg

Last edited:
11 DPO - Sier meg ute av denne PP

Kjørte å kjøpte tidligtester for jeg ikke klarte mer av å tolke dårlige streker på vanligtest, og den var så negativ som den blir. I tillegg hatt noe brunlig utflod, så da tenker jeg at TR er på vei. Derfor anser jeg denne PP som tapt og fokuserer på neste runde!

Last edited:
PP4: CD1

Da var det offisielt ny runde. Ambivalent rundt det hele, godt å starte på scratch med blanke ark men redselen for å ikke bli gravid/oppleve SA/MA igjen blir bare større og større. Jeg har alltid sagt at jeg var takknemlig for at vi iallefall ikke slet med å bli gravid («kun» at vi mister), men nå ser det ut som at begge delene kan bli en utfordring uten at jeg skal ta sorgene helt på forskudd her.. Det er jo tross alt første gang jeg ikke har blitt gravid etter å ha forsøkt. Tiden fremover føles som syykt lang, da EL ikke ventes før om 19 (!!) dager. Får prøve å fylle dagene med noe, slik at det ikke opptar hele livet. Jeg skal iallefall bestille bord på den lokale restauranten å spise en bloodig biff som trøst :hilarious:

Last edited:
PP4: CD6

Da er mens over og det er snart tid for å starte EL-testing igjen. Tenker å starte neste mandag, CD13, da ca en uke før planlagt EL. Veldig spent på hvordan det går denne PP.. Vurderer å snakke med fastlege om progesteron-støtte da jeg har mistet x2, og forrige PP hadde jeg på et tidspunkt svak positiv test som fort ble negativ igjen. Tenker at det kan jo ikke skade å spørre, uten at jeg kan så mye om slike «hjelpemidler»..

Jeg har kost meg med biff og rødvin denne helgen, og prøver å nye livet mens man prøver - og at ikke alt skal handle om prøvingen.. :love2

PP4: CD8

Waiting game.. Ikke så mye som skjer her i gården :hilarious: Skal på hyttetur til helgen, og så starter EL testingen på mandag. Prøver å fokusere på å være positiv, men for å være helt ærlig så var forrige PP et realt slag i tryne, så er litt apatisk merker jeg. Satser på at det bedrer seg når EL nærmer seg og humøret kanskje svinger oppover igjen :Heartpink

Back
Topp