Ønske av kjønn

Ønsker meg en jente, og vet jeg kommer til å bli skuffet hvis det ikke er det. Ikke fordi jeg ikke kommer til å elske en gutt like mye, men fordi det da betyr at jeg aldri vil få en jente og det er en liten sorg. Jeg har to gutter fra før, og jeg ville jo aldri i verden ha byttet dem ut, så jeg vet jo det vil bli annerledes når lille blir født❤️ dette er definitivt vårt siste barn.

Har ei lita jente fra før, og håper dette blir ei jente også. Jeg vet liksom hva jeg skal gjøre med ei jente, har null erfaring med gutter når det kommer til bleieskift osv :hilarious:, pluss at vi har tatt vare på alle klærne til litja så da slipper vi å kjøpe inn gutteklær. Og kan bruke alle jenteklærne på nytt ❤
Men blir så klart også veldig glad for gutt ❤

Vi har to sønner, og jeg trodde at jeg ønsket meg en jente, men jaggu synes jeg det hadde vært hyggelig med en gutt til. Så aner ikke. Ble litt overrasket over at jenteønsket ikke var så stort, egentlig

Er det noen her som ønsker seg ett kjønn mer enn det andre? Ikke at man skal bli skuffa hvis det blir det motsatte, men om man føler seg best som jentemamma eller guttemamma på noe vis?

Jeg ønsker vel egentlig bare at magefølelsen skal stemme denne gangen også, fordi det rett og slett hadde vært gøy :). Både jeg og pappaen, og noen andre, tror det blir jente. Magefølelsen stemte på de to første :)

Back
Topp