Ønske av kjønn

*Maya*

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Er det noen her som ønsker seg ett kjønn mer enn det andre? Ikke at man skal bli skuffa hvis det blir det motsatte, men om man føler seg best som jentemamma eller guttemamma på noe vis?

Jeg har 3 gutter. Så hadde vært fantastisk gøy med en mini me. :happy:

Men forbereder meg på gutt nr 4. Han blir like høyt elsket som sine brødre :Heartpink

Det er litt artig det med søskenflokker. Noen er mange av samme kjønn, andre er en god blanding :happy:
Blir spennende å se uansett :Heartblue:Heartpink:love7

Jeg har gutt-jente-gutt fra før og mannen har jente-gutt-jente fra før.

Mine to eldste er voksne og mannen har dessverre kun kontakt med sin eldste(vi har henne annenhver helg) da de to yngste hans bor langt unna og mamman er ikke veldig samarbeidsvillig.

Jeg tror jeg har et lite ønske om ei lita tulle som siste barnet mitt. Ei lita frøken å pynte med søte hjemmestrikka kjoler :love017 Sånn egentlig spiller det jo ingen trille men er bare så innmari mye fint til jenter :D

Jeg har akkurat nå bare ett ønske om at nurket får møte storebror og oss, men har alltid ønsket meg en av hver <3

Jeg har alltid trodd jeg var guttemamma før jeg fikk min første. Når hun visste seg å være jente, så kunne jeg ikke forestille meg å være noe annet en jentemamma. Så kom gutten noen år etterpå, å det var helt riktig det også:D

Nå sliter jeg mer med tanken på at det kommer en av enten det ene eller det andre kjønnet, å jeg får det ikke helt til å stemme at det blir "to av dem" ift kjønn å er redd for at en av de to jeg har skal føle seg erstattet:banghead:

Jeg har jo mange søsken selv, å vet jo at det som regel går fint, men alikevel:rolleyes:

:Heartpink:HeartblueHar en av hver, men ønsker meg jente :Heartpink men blir så klart kjempe glad for en gutt oxo :Heartblue

Har jente-gutt-gutt-gutt. Jeg liker godt gutta boys, men tror nok storesøster ønsker seg ei lillesøster mer enn noe annet :p glad blir vi alle uansett!

Håper kanskje litt ekstra på ei jente, men hadde blitt overlykkelig for gutt også såklart! :dummy1::dummy:

Har ei jente fra før, så vi synes jo begge at det hadde vært veldig stas om det kom en gutt nå :dummy::Heartblue

Har ei jente fra før, og har alltid sett for meg at jeg kommer til å få to jenter. Men mannen er sikker på at det er en lillebror, så vi får se :Heartred Begge deler blir helt supert :happy:

Har en gutt fra før. Det hadde vært stas å få oppleve begge kjønn, men glad blir jeg uansett :Heartred

Er egentlig det samme for meg, selv om jeg lettere ser for meg å være guttemamma. Mannen ønsker seg mest en jente :dummy:

Har en gutt fra før, og vi ønsker oss jente denne gang! Vi blir veldig glade uansett hva det blir :Heartred

Har en gutt fra før og håper litt det er en gutt til nå. Jeg føler det er guttemamma jeg kan nå, så tror det er mest derfor :D Men spiller ingen rolle :p

Første for oss så blir glad for hva det enn er ❤️ men har en følelse av at det er en liten gutt, allerede 5 nevøer og kun en niese i familiene våre

Har ikke noen ønsker, men samboer ønsker seg ikke jente! Ikke fordi han ikke ville elsket henne, men fordi han ville elsket henne så mye å synes vi lever i en grusom verden for små jenter, og er enig i den sånn sett:nailbiting::Heartred men uansett hva det blir så blir jeg kjempe glad:Heartred

Flertall av jenter her, så har overhodet ingen forventning om en tass! Å tar med glede imot ei jente til:happy:

Men forrige gang var vi så sikre på gutt nr.2, pga symptomer, at det faktisk ble litt sjokk på UL at det var enda ei jente. Var trist rett etter, som føltes helt vanvittig idiotisk, for vi hadde nettopp fått sett et friskt barn! Men det var mest på vegne av gutten som så gjerne ville hatt en bror, ikke at det var «feil» kjønn:happy:

Har gutt - jente - gutt, så det er akkurat det samme for meg. Så lenge h*n er frisk :Heartred:happy093

Tror ikke jeg ønsker det ene mer enn det andre. Identifiserer meg selv som jentemamma siden jeg har to fra før, men alt kan jo endres og det hadde vært gøy med en liten pjokk også. Mannen har nok et indre ønske om gutt, slik at han får en alliert i familien :hilarious: - men han blir nok glad uansett kjønn han også :happy:

Back
Topp